Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri ve Sponsorluklar

Mercedes-Benz ve Daimler grubu faaliyet gösterdiği her ülkede sosyal sorumluluk projelerine büyük önem vermekte, hem küresel hem de yerel pek çok projeyi hayata geçirmektedir.

Mercedes-Benz Türk “Sosyal sorumluluğu” yürüttüğü faaliyetlerden biri olarak görmez. Sosyal sorumluluk işini yaparken izlediği yoldur. Mercedes-Benz Türk olarak tüm faaliyetlerimizi sorumluluk bilincimizle yürütür, sosyal, ekonomik ve çevresel etkilerimizi değerlendirerek hareket ederiz.

Topluma sağladığımız katma değer işimizin doğasında yer alır. Yarattığımız istihdam, ödediğimiz vergi, çevre dostu yönetim ve üretim süreçlerimiz, çalışan ve müşteri memnuniyeti politikamız, bayi & tedarikçi ve diğer paydaşlarımızla gelişmeye, ilerlemeye yönelik işbirliklerimiz, işimizi yaparken topluma sağladığımız katkılar arasındadır.

Mercedes-Benz Türk özyapısı, özvarlığı ve toplumsal algısına uyumlu bir sosyal hedef belirleyerek topluma katkı sağlar. Sosyal sorumluluk çalışmalarımız kurum kültürümüzle uyumludur ve tüm paydaşlarımızı kapsayacak şekilde oluşturulmuştur. Bu nedenle ürettiğimiz toplumsal değer, marka değerine dönüşerek, markamızı güçlendirir.

Paydaşlarımız;

  •  Toplum (Tüketiciler, Basın, STK’lar, Üniversiteler)
  •  Çalışanlar
  •  Bayiler
  •  Tedarikçiler