Mercedes-Benz Yol Yardım

Mercedes-Benz Yol Yardım

Siz neredeyseniz biz oradayız

Mercedes-Benz her anınızda bir telefon kadar yanınızda. Kaza yaptığınızda, aracınız bozulduğunda veya lastiğiniz patladığında, uzman kadromuz ile 444 62 44 numaralı çağrı merkezimiz hizmetinize hazır.


 Service24h Acil Yol Yardım

Yolda giderken aracınız ile ilgili bir sorun farkettiğinizde, Mercedes-Benz İletişim Hattı’nı arayarak, Yol Yardım hizmetini tuşlayınız. Yol Yardım yetkilisi, en kısa sürede sizi geri arayarak, bulunduğunuz noktaya en yakın servisimizin Yol Yardım ekibi ile görüşmenizi sağlar. Profesyonel Yol Yardım ekibimiz ihtiyaca göre, aracınıza yol kenarında hizmet verir veya aracınızı en yakın yetkili servise çektirir.


Yurtdışında bir sorunla karşılaştığınızda Mercedes-Benz Türk, yurtdışındaki merkezler ile bağlantı kurar ve en kısa sürede yolunuza devam etmenizi sağlar.


Memununiyetiniz bizim için önemlidir

Mercedes-Benz Türk olarak müşteri memnuniyeti başlıca hedefimizdir. Bu kapsamda, aracınızı teslim aldığınızda, tarafsız bir araştırma firması Yol Yardım süreci ile ilgili görüş ve önerilerinizi almak için sizleri arayacaktır.

 

 

 

 

Mobilo

Mobilo

  • Mobilo

    Mobilo ile yolunuza devam edin ! Teknik arızalar, küçük aksilikler, kaza, şiddet olayları ve hırsızlık olayları sonucunda aracınız çalıştırılamaz durumda ise veya çalıştırılması sakıncalı ise,Mobilo size yolunuza devam etmenizi sağlayan hizmetler sunar. Bu tür durumlarla karşılaştığınızda 444 62 44 Mercedes-Benz iletişim hattımızı arayın ve Mobilo’nun hayatınızı kolaylaştıran hizmetlerinden faydalanın. Mobilo ilk 2 yıl* koşulsuz geçerli olup, yetkili servislerimiz tarafından yapılan düzenli kontrol ve bakım işlemleri sonucunda, 1’er yıl daha uzatılabilir (Maksimum 30 yıla kadar uzatma mümkündür).

      Durum Açıklama Hizmetler
      Teknik Arıza Teknik arızadan dolayı aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar. 1. Yerinde Yardım
      2. Çekici
      3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
      4. Yedek Araç
      5. Uçak/Tren
      6. Konaklama
      7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla)
      7.2. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününe kadar)
      Kaza Kazadan dolayı aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar. 2. Çekici
      3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
      4. Yedek Araç
      5. Uçak/Tren
      6. Konaklama
      7.1 Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
      8. Organizasyon Yardımı
      Küçük Aksilikler Müşterinin aracını hatalı kullanmasından dolayı oluşan yolda kalma durumları; anahtarın araç içinde kilitli kalması/kaybedilmesi, yağ ve soğutma maddelerinin eksik olması, yakıtın bitmesi veya yanlış yakıt alımı, yanlış takılmış kar zincirleri, karda yada çamurda kalma durumlarında aracın çalışmaması ve/veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar. 1. Yerinde Yardım
      2. Çekici
      3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
      4. Yedek Araç
      5. Uçak/Tren
      6. Konaklama
      7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
      Parça Hırsızlığı Çalınan parçalar nedeniyle aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar (Örn: Jant-Lastik, silecek, hava yastıkları vb.). 2. Çekici
      3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
      4. Yedek Araç
      5. Uçak/Tren
      6. Konaklama
      7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
      8. Organizasyon Yardımı
      3. Kişiden Kaynaklı Şiddet 3. kişiler tarafından verilen zarar sonucunda aracın çalışmaması veya çalışmasının sakıncalı olduğu durumlar (cam kırılması, taş gelmesi, lastik kesilmesi vb.). 2. Çekici
      3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi
      4. Yedek Araç
      5. Uçak/Tren
      6. Konaklama
      7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla süren ve onarım görmemiş araçlar için geçerli)
      8. Organizasyon Yardımı

    Mobilo hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için yetkili servislerimiz ile bağlantıya geçmenizi rica ederiz.

    Mobilo hizmeti, periyodik bakım işlemlerinde geçerli değildir. Mobilo hizmeti ve kullanım şartları ile ilgili yetkili servislerimizden ve Mercedes-Benz İletişim Hattı’ndan (444 62 44) daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Mercedes-Benz Türk A.Ş. Mobilo kapsamında yer alan hizmetlerin içeriklerini, karşılanacak giderlerin üst sınırlarını ve hizmetlerin geçerli olduğu süreleri 3. şahıslara bildirme yükümlülüğü olmadan değiştirme hakkına sahiptir.

    "* Mobilo, trafik tescili 01.01.2015 ve sonrası bir tarihte olan Mercedes-Benz marka otomobiller için ilk 2 yıl koşulsuz olarak geçerlidir.
    01.07.2010-31.12.2014 tarihleri arasında trafiğe çıkan Mercedes-Benz marka otomobiller ve 01.01.2012 tarihinden itibaren trafiğe çıkan Viano'lar için ilk 4 yıl koşulsuz olarak geçerlidir."

  • Hizmetlerin Detayları

      Hizmetler Mobilo Kapsam
      1. Yerinde Yardım Ufak onarımlarla birlikte yerinde yardımın 150 €+KDV'ye kadar karşılanması. İşletme malzemeleri, lastik, akü ve anahtar için malzeme masrafları hariç tutulur.
      2. Çekici En yakında bulunan MB yetkili Servisi’ne kadar (alternatif olarak müşterinin tercih ettiği 50 km’lik mesafe içinde bulunan MB Yetkili Servisi’ne kadar) aracın çekilmesi.
      3. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi Taksi, şöför hizmeti,toplu taşıma araçları masrafları ve/veya araç teslimi (yetkili servisten en fazla 50 km mesafede olmak kaydıyla) 75 €+KDV'ye kadar üstlenilir. Araç teslimi, işlem bittikten sonra aracın müşteri adresine teslim edilmesini kapsar. Taksi/şöför/toplu taşıma hizmeti ise araç sahiplerinin diledikleri adrese ulaştırılmalarını kapsar.
      4. Yedek Araç Onarım süresince, maksimum 3 iş günü için yedek araç hizmeti verilir. Yakıt ve diğer masraflar karşılanmaz. Yedek aracın tipi ve modeli, müşteri aracının kategorisine ve yedek aracın mevcut olma durumuna bağlıdır.
      5. Uçak/Tren Yedek araç hizmetine alternatif olarak, sürücü ve araç içi yolculara (gidiş/dönüş) Uçak/Tren/Otobüs ile seyahatlerine kişi başı azami 400 €'ya (KDV dahil) kadar devam etme hizmeti verilir.
      6. Konaklama Onarım süresince, asıl fatura karşılığında sürücü ve araç içindeki yolculara maksimum 3 iş günü ve her bir dosya için kişi başı en fazla 400 €'luk (KDV hariç) otellerde kahvaltı dahil konaklama hizmeti sunulur.
      7.1. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününden fazla) Bir yolda kalma vakasında tamir süresinin 3 iş gününden fazla olduğu durumda, aracın müşterinin yakınındaki bir MB Yetkili Servisi' ne çekici ile teslim edilmesi. Özel durumlarda (örneğin tatil) müşterinin isteği ile araç müşterinin bulunduğu yere teslim edilebilir.
      Arıza durumunda sadece onarım görmüş araçlar tescilli olduğu ülkeye iade edilir.Kaza, mala zarar verme, hafif hasar veya araçtan parça çalınması durumunda ise sadece onarım görmemiş araçlar teslim edilir.Aracın adresine iadesine dair hesaplamalar için ücret çizelgesi esas alınır.
      7.2. Aracın çekici ile teslim edilmesi (tamir süresi 3 iş gününe kadar) Bir yolda kalma vakasında tamir süresinin 3 iş gününe kadar olduğu durumda, aracın müşteriye çekici ile teslim edilmesi (üst limitler mevcut). Ülke içinde vaka başına: 250€ (KDV hariç) Ülke dışında vaka başına: 550€ (KDV hariç).
      8. Danışmanlık Başka bir ülkede yaşanan kaza, vandalizm ve parça hırsızlığında organizasyonel yardım hizmeti. Örneğin hukuki danışmanlık, çevirmen organizasyonunu veya pert olma durumundaki organizasyon.
  • Geçerli Ülkeler

    "Yetkili servisten düzenli bakım hizmeti alan herkes, yurtiçi ve yurtdışında yoluna güvenle devam ediyor. Teknik bir arıza olduğunda, motoru çalıştırmada güçlük yaşandığında, kazada ve benzeri birçok durumda dahi Mobilo'dan 7/24 destek alabilirsiniz."

    Mercedes-Benz Mobilo'nun Avrupa'da geçerli olduğu ülkeler*:

    • Arnavutluk

    • Andorra

    • Avusturya

    • Belçika

    • Bosna & Hersek

    • Bulgaristan

    • Hırvatistan

    • Kıbrıs (Kuzey & Güney)

    • Çek Cumhuriyeti

    • Danimarka

    • Estonya

    • Finlandiya

    • Fransa

    • Almanya

    • Cebelitarık

    • Büyük Britanya

    • Yunanistan

    • Macaristan

    • İzlanda

    • İrlanda

    • İtalya1

    • Kosova

    • Letonya

    • Lihtenştayn

    • Litvanya

    • Lüksemburg

    • Makedonya

    • Malta

    • Moldova

    • Monaco

    • Karadağ

    • Hollanda

    • Norveç

    • Polonya

    • Portekiz

    • Romanya

    • Sırbistan

    • Slovakya

    • Slovenya

    • İspanya2

    • İsveç

    • İsviçre

    • Türkiye

    • Ukrayna

    * Deniz aşırı ülkelerde geçerli değildir.
    1 San Marino ve Vatikan dahil
    2 Kanarya Adaları ve Melilla dahil

Atölye Mobilosu

Atölye Mobilosu

Atölye Mobilosu

Durum Açıklama Hizmetler
Atölye Mobilosu Teknik arızadan dolayı aracın kullanılarak yetkili servise giriş yaptığı, onarımın 2 iş saatinden uzun sürdüğü ve garanti/iyi niyet dahilinde yapıldığı durumlar. Atölye Mobilosu, aracın trafiğe çıkış (tescil) tarihinden itibaren 2 yıl geçerlidir ve bakımların yetkili servislerde düzenli yapılması koşuluyla 2 yıl daha uzatılabilir. 1. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi 
2. Yedek Araç

Hizmetlerin Detayları

Hizmetler Atölye Mobilosu Kapsam
1. Taksi/Şöför/Toplu Taşıma ve Araç Teslimi Taksi, şöför hizmeti,toplu taşıma araçları masrafları ve/veya araç teslimi (yetkili servisten en fazla 50 km mesafede olmak kaydıyla) 75 €+KDV'ye kadar üstlenilir. Araç teslimi, işlem bittikten sonra aracın müşteri adresine teslim edilmesini kapsar. Taksi/şöför/toplu taşıma hizmeti ise araç sahiplerinin diledikleri adrese ulaştırılmalarını kapsar.
2. Yedek Araç Onarım süresince, maksimum 75 € + KDV'ye kadar yedek araç hizmeti verilir. Yakıt ve diğer masraflar karşılanmaz. Yedek aracın tipi ve modeli, müşteri aracının kategorisine ve yedek aracın mevcut olma durumuna bağlıdır.

Mercedes-Benz İletişim Hattı; Yol Yardım, Bilgi Hattı ve Müşteri Şikayetleri hizmetlerini  444 62 44 numarası altında toplayan, Mercedes-Benz marka ürün ve hizmetlerine 7/24 ulaşılabilmesini mümkün kılan bir kontak noktasıdır.

Türkiye'nin her yerinden ve tüm cep telefonu operatörlerinden herhangi bir kod çevirmeksizin 444 62 44 numarasını arayanlar;

Yol Yardım başlığı altında Mercedes-Benz Yol Yardım hizmetine;

Bilgi Hattı başlığı altında temel araç bilgileri, bayi iletişim bilgileri, araç fiyat bilgileri, kampanya bilgileri, ürün broşürleri ve tüm Mercedes ürün ve hizmetleri hakkında detaylı bilgiye;

Müşteri Şikayetleri başlığı altında ise Mercedes-Benz ürün ve servisleri hakkındaki şikayetlerinin en kısa sürede çözümü için MBT yetkililerine ulaşabilirler.