#EvdeKal


Güvenliğiniz, önceliğimiz.

#EvdeKal


Güvenliğiniz, önceliğimiz.
Evde Kal
#EvdeKal
Tekrar oynat

Mercedes-Benz Otomotiv olarak dünyada ve ülkemizde yaşanmakta olan COVID-19 salgınına dair gelişmeleri yakından takip etmekteyiz. Sağlık otoritelerimizin paylaştığı tüm önlemleri dikkatlice uyguluyor, müşterilerimizi, çalışanlarımızı ve faaliyet gösterdiğimiz tüm alanları korumak, bu konuda doğru adımları atmak için maksimum çaba sarf ediyoruz.

Bu süre zarfında bize olan güveninizin her zamankinden daha önemli olduğunun farkındayız. Türkiye’nin her bölgesinde hizmet veren bayilerimiz ve yetkili servislerimizde düzenli olarak uygulanan hijyen çalışmaları güncel gelişmelere bağlı olarak en üst seviyeye taşınmış olup, gün içerisinde sistematik olarak yenilenmektedir. Tüm araçlarımız kapsamlı bir sanitasyon sürecinden geçirilerek bayilerimize ve müşterilerimize teslim edilmektedir. Ayrıca içinde bulunduğumuz süreçte bayilerimizi ve yetkili servislerimizi ziyaret etmek istemeyen müşterilerimiz, Vale teslimat hizmetinden de yararlanabilmektedir.

Satış Hizmetlerimiz

Online Tools and Services

Satış Sonrası Hizmetlerimiz


Satış Sonrası Hizmetlerimiz

Satış Sonrası Hizmetlerimiz


Satış Sonrası Hizmetlerimiz
    • Sterilizasyon Hizmeti

      Sterilizasyon Hizmeti

      Sterilizasyon Hizmeti
      Sterilizasyon Hizmeti
      Tekrar oynat

      Bayi, servis ve vale hizmetlerimizin tümünde, çalışanlarımızın ve müşterilerimizin sağlığını korumak için gereken tüm önlemleri alıyoruz. Tepeden tırnağa dezenfeksiyon, maske ve eldiven kullanımı, düzenli ateş ölçümü, sosyal mesafe, işlemler sırasında minimum temas gibi uygulamalarla hizmetlerimizi size en sağlıklı şekilde sunmaya devam ediyoruz.

    • Vale Hizmeti

      Vale Hizmeti

      Vale Hizmeti

      Biz Mercedes'inizi dilediğiniz her yerden teslim alırız.

       

      Mercedes-Benz'inizi servise getirmek için evden çıkmanıza gerek yok. Bizim yerinde araç teslim alma ve teslim etme servis hizmetimiz Mercedes'inizi evinizden veya dilediğiniz yerden, memnuniyetle teslim alır. Mercedes'inizin bakımı ve temizliği tamamlandıktan sonra tekrar geri getiririz. İsteklerinizi lütfen Mercedes-Benz yetkili servisi ile görüşün.

    • Online Servis Randevusu

      Online Servis Randevusu

      Online Servis Randevusu

      Mercedes-Benz bayinizde bir servis randevusu mu kararlaştırmak istiyorsunuz? Hiç sorun değil. Mercedes me'den online servis randevusu kararlaştırma hizmeti ile istediğiniz randevuyu birkaç adımda bulabilirsiniz.

    • Mercedes Servisim

      Mercedes Servisim

      Mercedes Servisim

      Mesafeler, Mercedes'inizin bakımına engel değil.

       

      Mercedes'inizin servis ve bakım hizmetleriniz bize emanet. Vale hizmetimizle otomobilinizi belirlediğiniz lokasyondan alıyoruz, işlemlerin ardından size teslim ediyoruz. Üstelik Mercedes Servisim uygulaması ile nerede olursanız olun tüm süreci akıllı telefonunuzdan anlık takip edebilirsiniz. Araçlarımız teslimat öncesi, bakım/onarım işlemleri ve teslimat esnasında devamlı olarak sterilize edilmektedir.

    • Mercedes me Adapter

      Mercedes me Adapter

      Mercedes Me Adapter

      Mercedes me Adapter ve akıllı telefon uygulaması ile aracınız ile ilgili önemli araç verilerini ve faydalı fonksiyonları akıllı telefonunuzda kullanarak, günlük yaşantınızı daha kolay ve rahat bir hale getirin.

    • Satış Sonrası Kampanyalar

      Satış Sonrası Kampanyalar

      Evinizde kalmaya devam ederken Mercedes'iniz için güncel satış sonrası kampanyaları inceleyebilirsiniz.

    Yetkili satıcı ve servislerimizde alınan aksiyonlar

    Covid-19 sürecinde alınan aksiyonlar
    Covid-19 sürecinde alınan aksiyonlar
    Covid-19 sürecinde alınan aksiyonlar
    Covid-19 sürecinde alınan aksiyonlar
    Covid-19 sürecinde alınan aksiyonlar
    Covid-19 sürecinde alınan aksiyonlar

    Yetkili satıcı ve servislerimizde alınan aksiyonlar

    1.   Her sabah bayi personeli için ateş ölçümü yapılır.
    2.  Bayi personelleri hijyen için maske ve eldiven kullanır ve eldivenler sıklıkla değiştirilir.
    3.  Tüm müşteri temas noktalarına dezenfektanlar yerleştirilmiştir.
    4.  Müşteri ve personel temas noktaları, kapı kolları, asansör tuşları, masa üstleri, MB Collection sergileme üniteleri, ekranlar, lavabo alanları gibi temas edilen tüm alanlar gün içinde artan sıklıkla dezenfektanlar ile temizlenmektedir.
    5.  Hem Vale hizmeti, hem aracını servise bırakan veya servisten teslim alan tüm müşterinin ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir ve anahtarlar da müşterilerimizden alınırken ve teslim edilirken dezenfekte edilir.
    6.  Vale hizmeti süreçlerinde; aracı teslim alan vale, öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte eder. Müşteri ile iletişimi esnasında maske takar ve müşteri ile arasındaki mesafeyi korur. Otomobilin direksiyonu dezenfektan ile silinir ve direksiyon ile sürücü koltuğunun üstü derhal kaplanır.
    7.   Müşterilerimize hizmet esnasında, sosyal mesafeye dikkat edilir ve arada en az bir metre mesafe bırakarak hizmet sağlanır.
    8.   Her çalışan, müşteri karşılama öncesi ve sonrasında ellerini dezenfekte eder.
    9.   İkram alanı çalışanı, hizmet öncesi ellerini tekrar tekrar dezenfekte eder.
    10.  Misafir ağırlama süreçlerinde; hijyen kuralları geçerlidir & yapılacak ikramlarda tek kullanımlık Mercedes-Benz logolu karton bardaklar/tabaklar ile servis edilmekte ve bu dönem de açık yiyecek ikramı sunulmamaktadır.
    11.  Süreçler, dezenfekte edilen dijital ekranlar üzerinden yürütülür. Evrakların müşterilerimize ulaştırılması dijital yollarla sağlanır.
    12.  Kapılar açılıp kapatılırken, tek kullanımlık kağıt peçeteler kullanılmakta & her kullanımdan sonra kağıt peçeteler imha edilmektedir.
    13.  Araç bakım/onarım işlemlerine başlanmadan önce direksiyon ve koltukların üstü örtülür.
    14.  Teslimattan önce araç detaylı şekilde dezenfekte edilir.

    Sıkça Sorulan Sorular


    Sıkça Sorulan Sorular

    Sıkça Sorulan Sorular


    Sıkça Sorulan Sorular
      • Aracımı periyodik bakım & onarıma götürebilir miyim?

        Aracımı periyodik bakım & onarıma götürebilir miyim?

        Evet. En önemli güvenlik sistemlerimizden biri bakımdır. Düzenli olarak yapıldığında Mercedes'inizin güvenliğini muhafaza eder, mobil kalmasını ve değerini korumasını sağlar. Bayi, servis ve vale hizmetlerimizin tümünde, çalışanlarımızın ve müşterilerimizin sağlığını korumak için gereken tüm önlemleri alıyoruz. Tepeden tırnağa dezenfeksiyon, maske ve eldiven kullanımı, düzenli ateş ölçümü, sosyal mesafe, işlemler sırasında minimum temas gibi uygulamalarla hizmetlerimizi size en sağlıklı şekilde sunmaya devam ediyoruz.


        Ayrıca Mercedes-Benz'inizi servise getirmek için evden çıkmanıza gerek yok. Bizim yerinde araç teslim alma ve teslim etme servis hizmetimiz ile Mercedes'inizi evinizden veya belirlediğiniz lokasyondan alıyoruz, işlemlerin ardından size teslim ediyoruz. Üstelik Mercedes Servisim uygulaması ile nerede olursanız olun tüm süreci akıllı telefonunuzdan anlık takip edebilirsiniz. Araçlarımız teslimat öncesi, bakım/onarım işlemleri ve teslimat esnasında devamlı olarak sterilize edilmektedir.


        Bu süreçte aldığımız önlemler çerçevesinde, bazı Mercedes-Benz Otomobil Yetkili Servisleri geçici olarak kapalı olabilir veya kısıtlı saatlerde çalışabilir. Tüm yetkili satıcı ve servis teşkilatımızın güncel çalışma saatlerine buradan ulaşabilirsiniz.

      • Aracımın planlı bakım randevusu var ancak şu an yetkili servis ziyareti yapamıyorum/yapmak istemiyorum, randevumu yeniden planlayabilir miyim?

        Aracımın planlı bakım randevusu var ancak şu an yetkili servis ziyareti yapamıyorum/yapmak istemiyorum, randevumu yeniden planlayabilir miyim?

        Evet. Ancak en önemli güvenlik sistemlerimizden biri bakımdır. Düzenli olarak yapıldığında Mercedes'inizin güvenliğini muhafaza eder, mobil kalmasını ve değerini korumasını sağlar. Ayrıca Mercedes-Benz'inizi servise getirmek için evden çıkmanıza gerek yok. Bizim yerinde araç teslim alma ve teslim etme servis hizmetimiz ile Mercedes'inizi evinizden veya belirlediğiniz lokasyondan alıyoruz, işlemlerin ardından size teslim ediyoruz. Üstelik Mercedes Servisim uygulaması ile nerede olursanız olun tüm süreci akıllı telefonunuzdan anlık takip edebilirsiniz. Araçlarımız teslimat öncesi, bakım/onarım işlemleri ve teslimat esnasında devamlı olarak sterilize edilmektedir.
        Yine de randevunuzu yeniden planlamak isterseniz, lütfen Mercedes-Benz yetkili servisiniz ile görüşün.


        Bu süreçte aldığımız önlemler çerçevesinde, bazı Mercedes-Benz Otomobil Yetkili Servisleri geçici olarak kapalı olabilir veya kısıtlı saatlerde çalışabilir. Tüm yetkili satıcı ve servis teşkilatımızın güncel çalışma saatlerine buradan ulaşabilirsiniz.

      • Yetkili Satıcı ve Servislerde Covid-19 ile ilgili hangi önlemler alınmaktadır?

        Yetkili Satıcı ve Servislerde Covid-19 ile ilgili hangi önlemler alınmaktadır?

        1. Her sabah bayi personeli için ateş ölçümü yapılır.
        2. Bayi personelleri hijyen için maske ve eldiven kullanır ve eldivenler sıklıkla değiştirilir.
        3. Tüm müşteri temas noktalarına dezenfektanlar yerleştirilmiştir.
        4. Müşteri ve personel temas noktaları, kapı kolları, asansör tuşları, masa üstleri, MB Collection sergileme üniteleri, ekranlar, lavabo alanları gibi temas edilen tüm alanlar gün içinde artan sıklıkla dezenfektanlar ile temizlenmektedir.
        5. Hem Vale hizmeti, hem aracını servise bırakan veya servisten teslim alan tüm müşterinin ellerini dezenfekte etmeleri rica edilir ve anahtarlar da müşterilerimizden alınırken ve teslim edilirken dezenfekte edilir.
        6. Vale hizmeti süreçlerinde; aracı teslim alan vale, öncesinde ve sonrasında ellerini dezenfekte eder. Müşteri ile iletişimi esnasında maske takar ve müşteri ile arasındaki mesafeyi korur. Otomobilin direksiyonu dezenfektan ile silinir ve direksiyon ile sürücü koltuğunun üstü derhal kaplanır.
        7. Müşterilerimize hizmet esnasında, sosyal mesafeye dikkat edilir ve arada en az bir metre mesafe bırakarak hizmet sağlanır.
        8. Her çalışan, müşteri karşılama öncesi ve sonrasında ellerini dezenfekte eder.
        9. İkram alanı çalışanı, hizmet öncesi ellerini tekrar tekrar dezenfekte eder.
        10. Misafir ağırlama süreçlerinde; hijyen kuralları geçerlidir. İkramlar tek kullanımlık Mercedes-Benz logolu karton bardaklar/tabaklar ile servis edilmekte ve bu dönem de açık yiyecek ikramı sunulmamaktadır.
        11. Süreçler, dezenfekte edilen dijital ekranlar üzerinden yürütülür. Evrakların müşterilerimize ulaştırılması dijital yollarla sağlanır.
        12. Kapılar açılıp kapatılırken, tek kullanımlık kağıt peçeteler kullanılmakta & her kullanımdan sonra kağıt peçeteler imha edilmektedir.
        13. Araç bakım/onarım işlemlerine başlanmadan önce direksiyon ve koltukların üstü örtülür.
        14. Teslimattan önce araç detaylı şekilde dezenfekte edilir.

      • Yol Yardım hizmetiniz devam ediyor mu?

        Yol Yardım hizmetiniz devam ediyor mu?

        Evet. Mercedes-Benz her anınızda bir telefon kadar yanınızda. Kaza yaptığınızda, aracınız bozulduğunda veya lastiğiniz patladığında, uzman kadromuz ile 444 62 44 numaralı çağrı merkezimiz hizmetinize hazır. 

         

        Mercedes-Benz İletişim Hattı; Yol Yardım, Bilgi Hattı ve Müşteri Şikayetleri hizmetlerini, Türkiye'nin her yerinden ve tüm cep telefonu operatörlerinden herhangi bir kod çevirmeksizin 444 62 44 numarası altında toplayan, Mercedes-Benz marka ürün ve hizmetlerine 7/24 ulaşılabilmesini mümkün kılan bir kontak noktasıdır.

      • Mobilo hizmetleri devam ediyor mu?

        Mobilo hizmetleri devam ediyor mu?

        Evet. Teknik arızalar, küçük aksilikler, kaza, şiddet olayları ve hırsızlık olayları sonucunda aracınız çalıştırılamaz durumda ise veya çalıştırılması sakıncalı ise, Mobilo size yolunuza devam etmenizi sağlayan hizmetler sunar. Bu tür durumlarla karşılaştığınızda 444 62 44 Mercedes-Benz iletişim hattımızı arayın ve Mobilo’nun hayatınızı kolaylaştıran hizmetlerinden faydalanın.

      • Covid-19 salgını sebebiyle servis işlemlerinde bir gecikme yaşanır mı?

        Covid-19 salgını sebebiyle servis işlemlerinde bir gecikme yaşanır mı?

        Hayır. Bayi, servis ve vale hizmetlerimizin tümünde, çalışanlarımızın ve müşterilerimizin sağlığını korumak için gereken tüm önlemleri alıyoruz. Tepeden tırnağa dezenfeksiyon, maske ve eldiven kullanımı, düzenli ateş ölçümü, sosyal mesafe, işlemler sırasında minimum temas gibi uygulamalarla hizmetlerimizi size en sağlıklı şekilde sunmaya devam ediyoruz.

         

        Bu süreçte aldığımız önlemler çerçevesinde, bazı Mercedes-Benz Otomobil Yetkili Servisleri geçici olarak kapalı olabilir veya kısıtlı saatlerde çalışabilir. Tüm yetkili satıcı ve servis teşkilatımızın güncel çalışma saatlerine buradan ulaşabilirsiniz.

      • Aracımın periyodik bakım zamanı geldi ancak sağlık tedbirleri kapsamında bakıma götüremiyorum. Aracımın garantisi ve/veya mobilite garantisi bundan olumsuz etkilenir mi?

        Aracımın periyodik bakım zamanı geldi ancak sağlık tedbirleri kapsamında bakıma götüremiyorum. Aracımın garantisi ve/veya mobilite garantisi bundan olumsuz etkilenir mi?

        Aracınızın periyodik bakımlarını işletme talimatlarında belirtildiği gibi (15.000 km veya 12 ayda bir) düzenli olarak yetkili servislerde yaptırmanız önemlidir. Bu bakımlar Mercedes'inizin güvenliğini muhafaza eder, mobil kalmasını ve değerini korumasını sağlar.


        Olağanüstü koşullar altında periyodik bakımlarınızın geçerli bir takım sebeplerden dolayı belirlenen süre veya kilometre süresi içinde yetkili servislerde yaptırılamaması durumunda, mevcut olan garanti koşullarının olumsuz etkilenmemesi için belirli toleranslar dahilinde değerlendirmeler yapılabilir. Ancak bakımların geciktirilmesinden kaynaklanabilecek arızalar, bu toleransa dahil edilmeyebilir. Detaylı bilgiler için yetkili servisleriniz ile iletişime geçebilirsiniz.


        Mercedes-Benz'inizi servise getirmek için evden çıkmanıza gerek yok. Yerinden araç teslim alma ve yerine teslim etme vale servis hizmetimiz ile Mercedes'inizi evinizden veya belirlediğiniz lokasyondan alıyor, işlemlerin ardından size teslim ediyoruz. Üstelik Mercedes Servisim uygulaması ile nerede olursanız olun serviste yapılan işlemleri ve süreci akıllı telefonunuzdan anlık olarak takip edebilirsiniz.
        Üstelik araçlarımız teslimat öncesi, bakım/onarım işlemleri ve teslimat esnasında devamlı olarak sterilize edilmektedir.

        Bu süreçte aldığımız önlemler çerçevesinde, bazı Mercedes-Benz Otomobil Yetkili Servisleri geçici olarak kapalı olabilir veya kısıtlı saatlerde çalışabilir. Tüm yetkili satıcı ve servis teşkilatımızın güncel çalışma saatlerine buradan ulaşabilirsiniz.

      • Yetkili satıcı ve servis bilgilerine nereden ulaşabilirim?

        Yetkili satıcı ve servis bilgilerine nereden ulaşabilirim?

        Mercedes-Benz Yetkili Satış ve Servislerimize aşağıdaki ilgili linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.

      Müşteri İletişim Merkezi


      Müşteri İletişim Merkezi    

      Müşteri İletişim Merkezi


      Müşteri İletişim Merkezi    
      Müşteri İletişim Merkezi

      Tüm görüş, soru, bilgi talebi ve önerileriniz ile ilgili 444 62 44 numaralı Mercedes-Benz İletişim Hattını arayarak bize kolayca ulaşabilir ve ilgili konuda destek alabilirsiniz.