Performans.

Daha fazla alan. Daha fazla dinamizm. Daha fazla etkilenme.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km

Modeller


Kendisi dışında hiç kimseyle kıyaslanamaz.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin motorları ve modelleri.

Modeller


Kendisi dışında hiç kimseyle kıyaslanamaz.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin motorları ve modelleri.

  • Mercedes-AMG GT 43 ve 43 4MATIC+

    Resimde, bir şehir manzarası önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé önden gösterilmektedir.

    V8 biturbo motorun

    270 kW*Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    (367 BG*)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. güçlü performansı.

    otomobil

    4,9 saniyede*

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmeyen derecede çok yönlü, emsalsiz AMG: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 kapılı Coupé, etkileyici spor otomobil performansını zarif bir dört kapılı otomobilin günlük kullanım rahatlığıyla birleştirir. Derin motor kaputuna, baskın ön kısma ve kaslı vücut diline sahip çarpıcı tasarım, dört kapılı Coupé'nin sportif genini ön plana çıkarır. Start tuşuna basıldığı anda Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 kapılı Coupé'nin en üst sırada yer aldığı tasdik edilir. Yenilikçi ve yüksek verimli sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinamik ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 vitesli şanzıman sayesinde bu durum, en baştan itibaren kanıtlanır.

    Dört kapılı spor otomobil, son derece cazip bir fiyatla sadece arkadan tahrikli olarak da temin edilebilir. Görünümü, teknolojisi, donanımı ve kişiselleştirme olanakları tüm tekerleklerden tahrik sistemi 4MATIC+'li altı silindirli model ile aynıdır.

    *Yukarıda belirtilen değerler Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ için geçerlidir.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Resimde, bir cam cephe önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé yandan gösterilmektedir.

    3,0 litre agrega ile

    320 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    (435 BG)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. sportif performans.

    Güçlü bir hızlanma ile

    4,5 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 kapılı Coupé, etkileyici spor otomobil performansını zarif bir dört kapılı otomobilin günlük kullanım rahatlığıyla birleştirir. Derin motor kaputuna, baskın ön kısma ve kaslı vücut diline sahip çarpıcı tasarım, dört kapılı Coupé'nin sportif genini ön plana çıkarır. Start tuşuna basıldığı anda Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 kapılı Coupé'nin en üst sırada yer aldığı tasdik edilir. Yenilikçi ve yüksek verimli XXX kW (XXX BG)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. gücündeki sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinamik ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 vitesli şanzıman sayesinde bu durum, en baştan itibaren kanıtlanır.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Resimde, bir yarış pistinde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé ön çaprazdan gösterilmektedir.

    V8 biturbo motorun

    430 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    (585 BG)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. gücündeki performansı.

    Otomobil,

    3,4 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Yeni Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4 kapılı Coupé, nefes kesen bir Gran Turismo olarak nefes kesici performans, konfor ve çeşitliliğe değer veren herkes için ideal yol arkadaşıdır. Bu sırada son derece modern ve güçlü V8 biturbo motor tüm devir aralıklarında mükemmel sürüş deneyimi sunar ve muhteşem dinamizmi hayranlık uyandıran verimlilikle birleştirir. V8 silindirli motorlardaki tam değişken tüm tekerleklerden tahrik sistemi 4MATIC ve arka aks direksiyon tertibatı gibi yenilikçi teknolojiler motor sporları seviyesinde tahrik ve kullanım sağlar. RACE START fonksiyonlu AMG SPEEDSHIFT MCT 9 vitesli şanzıman 3,4 saniyede 0'dan 100 km/saat'e çıkarak nefes kesen sürüşler sağlar.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Resimde, bir şehir manzarası önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé arka çaprazdan gösterilmektedir.

    V8 biturbo motorun

    470 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    (639 BG) güçlü performansı.

    otomobil

    3,2 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Yarış sporları seviyesine sürüş dinamiği, nefes kesici sürüş deneyimi, en yüksek konfor. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 kapılı Coupé dört kapılı model ailesinin en üst sırasında yer alır. Dinamik AMG motor yatakları, her sürüş durumunda 470 kW (639 BG)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. gücündeki motorun karosere olası en iyi şekilde bağlanmasını sağlar. Elektronik ayarlı AMG arka aks diferansiyel kilidi, özellikle de sportif sürüş tarzında virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar. Dört kapılı Coupé yalnızca 3,2 saniyede 0'dan 100 km/saat'e ulaşmakla kalmaz: Drift modunu da içeren ilave sürüş programı "RACE" sayesinde son derece sportif sürüş manevralarını da mümkün kılar. Süslemelere sahip Jet-Wing tasarımlı çarpıcı ön kısım ise ilk bakışta bir Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin geldiğini gösterir.

Mercedes-AMG GT 43: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km

Tahrik aksamı V8 modelleri


İsteğe göre sürüş performansı.

Tahrik aksamı V8 modelleri


İsteğe göre sürüş performansı.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin tahrik aksamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Elektrikli AMG arka aks diferansiyel kilidi.

Elektronik ayarlı AMG arka aks diferansiyel kilidi tüm sürüş durumlarında özellikle de sportif sürüş tarzında traksiyonu iyileştirir. Bu, virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar.

AMG RIDE CONTROL+

GT'ye özel uyarlanmış AMG havalı süspansiyon, iki yürüyen aksamı pratik bir şekilde kombine eder. Konforludan sportife kadar: Her durumda güçlü performans.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Oldukça dinamik bir sürüş tarzı için ideal. Sürüş moduna göre sportif ve hızlı vites değişimleri ve ayrıca neredeyse hissedilmeyen vites geçişleri:

9 vites sayesinde motor neredeyse her zaman ideal devir sayısı aralığında.

AMG arka aks direksiyon tertibatı

Daha fazla çeviklik: Arka aks 100 km/saat'e kadar aksi yönde çalışır ve aks mesafesini fiilen kısaltır. Daha fazla emniyet: 100 km/saat'ten itibaren aynı yönde çalışır ve böylelikle aks mesafesini fiilen uzatır.

4MATIC+

Tüm tekerleklerden çekiş sistemi arka aksı ön aksla değişken bir şekilde birleştirerek ideal tork dağılımı sağlar. Bu, tüm tekerleklerden ve arka tekerleklerden tahrik arasında kademesiz bir geçişi mümkün kılar.

Dinamik AMG motor yatağı

Dinamik AMG motor yatakları her sürüş durumunda motorun karosere olası en iyi şekilde bağlanmasını sağlar. Sürüş programları üzerinden uyarlamanın ana karakteri belirlenir.

Motor teklifi


Her şeyini ortaya koymak için yaratıldı: AMG GT 4 kapılı Coupé'nin motorları.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'deki R6 veya V8 motorunu keşfedin.

Motor teklifi


Her şeyini ortaya koymak için yaratıldı: AMG GT 4 kapılı Coupé'nin motorları.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'deki R6 veya V8 motorunu keşfedin.

  • V8 biturbo motor

    AMG 4,0 litre V8 biturbo motor

    Resimde, serbest duran AMG 4,0 litre V8 biturbo motor gösterilmektedir.

    AMG 4,0 litre V8 biturbo motor

    Mercedes-AMG'den 4,0 litre V8 motor, çok hassas dozajlanabilen güç çıkışı ile birlikte patlayıcı güç dağılımı ile büyüler. Twin-Scroll turboşarjlar daha iyi bir tepki tutumu için silindir kafalarının arasına yerleştirilmiştir ("sıcak iç V"). Silindir kapatma fonksiyonu düşük güç talebinde tüketimi azaltır.

  • R6 motor

    Egzoz turboşarjına ve elektrikli ilave kompresöre sahip 3,0 litre R6

    Resimde, serbest duran 3,0 litre R6 motoru gösterilmektedir.

    Egzoz turboşarjına ve elektrikli ilave kompresöre sahip 3,0 litre R6

    Kalıcı biçimde elektriklendirilmiş, sürükleyici sürüş deneyimi; entegre marş jeneratörü takviye eder ve reküperasyon gerçekleştirir, 48 V devre ağı güç tüketicilerini besler ve ilave kompresör rölantinin hemen üzerinde tork sağlar. Bir bonustan fazlası: sıralı altı silindirin sessizliği.

AMG özel donanımlar


Daha fazla Driving Performance. Daha fazla GT Feeling.

AMG özel donanımlar


Daha fazla Driving Performance. Daha fazla GT Feeling.

    AMG DYNAMIC PLUS paketi

    Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin ön göğsü gösterilmektedir.

    AMG DYNAMIC PLUS paketi azami sürüş keyfini ve olası en yüksek çevikliği temsil eder. Daha fazla artırılmış sürüş dinamiği için en önemli özel donanımları içeren çok sayıda yüksek performanslı bileşeni çekici bir pakette birleştirir. Böylelikle sürüş keyfi daha duygusal bir hale dönüşür.

    X.XXX,XX €'dan başlayan fiyatlarla

    COMAND Online

    Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'deki COMAND Online'a sahip kokpit gösterilmektedir.

    Mercedes Look-and-Feel özelliğine sahip olan ön göğüse entegre edilmiş premium navigasyon sistemi COMAND Online ile hedefe daha hızlı ve sakin bir şekilde ulaşırsınız. Live-Traffic trafik bilgileri ve Car to X iletişimi sayesinde örneğin trafik sıkışıklıklarından daha kolay kaçınabilir ve olası tehlike kaynaklarını daha önceden algılayabilirsiniz.
    AMG Track Pace uygulaması ile kendi sürüş tarzınızı daha detaylı ve profesyonel bir şekilde analiz etmek için ideal araç sunulur. Böylelikle performansınızı eğitmen olmadan da iyileştirebilir ve diğer sürücülerin performansı ile karşılaştırabilirsiniz. Gösterim basit, sezgisel ve anlaşılırdır. Sürüş verilerinizi kaydedebilir ve örneğin sosyal ağlarda başka yarış hayranları ile paylaşabilirsiniz.

    X.XXX,XX €'dan başlayan fiyatlarla

    AMG direksiyon simidi tuşları

    Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'deki AMG direksiyon simidi tuşları gösterilmektedir.

    AMG direksiyon simidi tuşları ile direksiyon simidiniz aşırı sportif bir tasarıma sahip olur. Bu tuşlar belirli sürüş dinamiği fonksiyonlarına hızlı ve doğru bir şekilde kumanda etmenizi sağlar. Odaklanmış, yoğun ve performans odaklı bir sürüş hissi ve kokpitte otantik bir yarış otomobili atmosferi için.

    X.XXX,XX €'dan başlayan fiyatlarla

    Mercedes-AMG Markası


    Driving Performance Dünyası.

    Mercedes-AMG Markası


    Driving Performance Dünyası.

    Resimde, yarış pistindeki farklı Mercedes-AMG GT araçları gösterilmektedir.

    Mercedes-AMG araçlarının geniş çok yönlülüğünü deneyimleyerek yoğun Driving Performance'ın sizi alıp götürmesine izin verin.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: X,X l/100 km, karma CO2 emisyonları: XXX g/km