Performans.

AMG Driving Performance'ı yeni AMG GT Roadster'da tüm duyularınızla deneyimleyin.

Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km

Modeller


Mercedes-AMG GT Roadster modelleri hakkında daha fazla bilgi edinin.

Modeller


Mercedes-AMG GT Roadster modelleri hakkında daha fazla bilgi edinin.

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster, yaşam tarzı ve sportifliği mükemmel bir şekilde birleştirir. 302 km/saat azami hız ve 0'dan 100 km/saat'e 4,0 saniyelik hızlanma değeri ile en yüksek performansı ve keyifle süzülmeyi aynı anda birleştirir. AMG sportif yürüyen aksam, aktif hava ayar sistemi ve yüksek kaliteli iç mekan, Mercedes-AMG GT Roadster'ın öne çıkan özellikleridir.

    Resimde, son sürat giden Mercedes-AMG GT Roadster'ın ön kısmı gösterilmektedir.
    Resimde, Mercedes-AMG GT Roadster kuş bakışı perspektiften gösterilmektedir.
    Resimde, Mercedes-AMG GT Roadster üstü açılırken yan perspektiften gösterilmektedir.

    350 kW (476 PS)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Nominal güç

    Azami

    630 Nm

    Tork

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster'ın halihazırda ön plana çıkan performansı GT S ile bir iyileştirme daha yaşıyor. 384 kW (522 BG)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. ve 670 Nm'lik AMG 4,0 Litre V8 biturbo motor, Mercedes-AMG GT'ye göre 34 kW (46 BG) daha fazla güç sunar. AMG RIDE CONTROL yürüyen aksam, konforludan sportife kadar üç kademeli olarak ayarlanabilir. 308 km/saat'lik azami bir hıza sahip Roadster, ihtiyaç halinde 0'dan 100 km/saat'e 3,8 saniyede ulaşır.

    384 kW (522 PS)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Nominal güç

    Azami

    670 NmNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Tork

    Resimde, virajda son sürat giden üstü açık Mercedes-AMG GT S Roadster'ın çarpıcı ön kısmı gösterilmektedir.
    Resimde, gece üstü açık bir şekilde yolda duran Mercedes-AMG GT S Roadster'ın çarpıcı arka kısmı gösterilmektedir.
    Resimde sürücü kapısı açık olan üstü açık Mercedes-AMG GT S Roadster yandan gösterilmektedir.
  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster, bir spor otomobili deneyimlemenin en yoğun şeklidir. Sınırsız üstü açık sürüş keyfi ve etkileyici performans, duyguların zirveye çıkmasını sağlar. 316 km/saat azami hız ve 0'dan 100 km/saat'e 3,7 saniyede çıkış ile doğrudan sürücülüğün sınırlarında gezinir. Öne çıkan özellikler arasında AMG arka aks direksiyon tertibatı, AMG RIDE CONTROL yürüyen aksam ve geniş arka kısım yer alır.

    Resimde, son sürat giden Mercedes-AMG GT C Roadster'ın ön kısmı gösterilmektedir.
    Resimde, Mercedes-AMG GT C Roadster'ın iç mekanı gösterilmektedir.
    Resimde, Mercedes-AMG GT C Roadster son sürat giderken gösterilmektedir.

    410 kW (557 PS)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Nominal güç

    Azami

    680 NmNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Tork

  • Mercedes-AMG GT R Roadster

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Güzel ve Çirkin'in muhtemelen en heyecan verici birleşimi: Mercedes-AMG GT R Roadster etkileyici tasarımı açık hava yaşam tarzıyla birleştirir. 750 adet ile sınırlandırılan model, 430 kW (585 PS)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. gücündeki V8 biturbo motor, aktif arka aks direksiyon tertibatına sahip ayarlanabilir yürüyen aksam, aktif aerodinamik ve akıllı hafif yapı ile seçkin performansın yeni etiketidir.

    430 kW (585 PS)Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Nominal güç

    Azami

    700 NmNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    Tork

    Resimde, Mercedes-AMG GT R Roadster gösterilmektedir.
    Resimde, Mercedes-AMG GT R Roadster gösterilmektedir.
    Resimde, Mercedes-AMG GT R Roadster gösterilmektedir.

Mercedes-AMG GT Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT S Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT R Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km

Sürüş özellikleri


Sürüş yapmak maceraya dönüştüğünde.

Motor, yürüyen aksam veya şanzıman; Mercedes-AMG GT Roadster yüksek performans için yaratıldı.

Sürüş özellikleri


Sürüş yapmak maceraya dönüştüğünde.

Motor, yürüyen aksam veya şanzıman; Mercedes-AMG GT Roadster yüksek performans için yaratıldı.

Mercedes-AMG GT Roadster'ın tahrik ve sürüş dinamiğini keşfedin.

AMG egzoz tertibatı

AMG'ye özgü V8 sesi hızlanırken çok güçlü gelir. Sabit hızlarda ses oluşumu daha sınırlıdır. İki adet entegre krom kaplı egzoz çıkışı süslemesi görsel vurgular katar.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

7 vitesli çift kavramalı şanzıman çok hızlı vites değiştirme süreleri ve duyulara hitap eden ara gazla büyülüyor. Ancak DYNAMIC SELECT rahat ve verimli seyir için özellikle konforlu sürüş programları da sunar.

Çift kavramalı şanzıman iki adet kısmi şanzımandan meydana gelir: Biri gücü tekerleklere aktarırken diğeri bir sonraki vitesi önceden hazırlar. Böylece ani vites değişimi ve çok kısa vites değiştirme süreleri ortaya çıkar.

Tork tüpü

Ön ortaya yerleştirilmiş motor, arkada yer alan çift kavramalı şanzıman ile bir bütün oluşturur. Bu iki bileşen, bir tork borusu ile bükülmeye ve torka dirençli bir şekilde birbirine bağlanmıştır.

İçinde, karbondan üretilmiş son derece hafif ve burulma dayanımı yüksek bir tahrik mili dönmektedir. Bu tahrik mili, 4,0 litre V8 biturbo motorun gücünü tutarlı bir şekilde AMG SPEEDSHIFT DCT 7G şanzımana iletir. Bu da, kuvveti ivmelenmeye dönüştürür. İnanılmaz hızlı ve nefes kesici.

AMG spor yürüyen aksam

AMG sportif yürüyen aksam, motor sporlarında başarısı kanıtlanmış çift salıncaklı aks konseptinin mükemmel şekilde uygulanmasıyla etkileyici bir yarış pisti performansı sağlar.

Çift salıncaklı aks konsepti, yüksek hızlarda mükemmel yanal dinamik ve sürüş stabilitesinin yanı sıra yan rüzgarlar, engebeli zemin veya yol sürtünmesi gibi dış etkilerde iyi bir hakimiyet sağlar.

AMG V8 biturbo motor

AMG 4,0 litre V8 biturbo motor, 350 kW (476 PS) güç ve 630 Nm maksimum tork üretir. Yalnızca 245 kg'lık kuru ağırlığı da aynı şekilde etkileyicidir.

Alüminyum silindir bloğu, düşük ağırlıkta maksimum mukavemet sunar. İki turboşarj, "sıcak iç V" olarak adlandırılan kısımda bulunur ve çok kompakt bir yapıya sahiptir. Sonuç: ideal tepki tutumu, henüz düşük devirlerde bile çok yüksek çekiş gücü ve daha iyi emisyon değerleri.

AMG RIDE CONTROL yürüyen aksam

Konforlu süzülmeden sportif sürüşlere kadar: Yürüyen aksam tek tuşla isteklerinize göre uyarlanabilir.

"Comfort" (konfor) sürüş performansı ile dengeli bir sönümleme karakteristiği sunulurken "Sport" (spor) ve "Sport+" (spor+) sürüş programları sportif sürüşlerde daha sert ayarlama ile destekler. Seçim sizin!

Mercedes-AMG GT Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km

Araç mimarisi


En yüksek performans için araç mimarisi.

Heyecan vermek için üretildi. Mercedes-AMG GT Roadster'ın araç mimarisi, olağanüstü bir yarış sporu performansı sağlar.

Araç mimarisi


En yüksek performans için araç mimarisi.

Heyecan vermek için üretildi. Mercedes-AMG GT Roadster'ın araç mimarisi, olağanüstü bir yarış sporu performansı sağlar.

  • Çekiş

    Yere sağlam basan lider.

    Yere sağlam basan lider.

    Enine aks yapılı tahrik aksamı, çekişi olumlu yönde etkileyen %47 ön ve %53 arka ağırlık dağılımı sağlar. AMG arka aks diferansiyel kilidi özellikle sportif sürüş tarzında çekişi iyileştirerek virajın içinde kalan tahrik tekerleğinin kaymasını önler.

    Mercedes-AMG GT Roadster'ın enine aks yapısı, özellikle sportif sürüş tarzında ideal çekiş sağlar.

    47 / 53

    Mükemmel denge: Ön arkadan hafif.

    Mercedes-AMG GT Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km

  • Yanal dinamik

    Her koşulda olağanüstü.

    Kuru karter yağlama özelliği, daha düşük bir araç ağırlık merkezi oluşmasını mümkün kılar ve Mercedes-AMG GT Roadster'da mükemmel bir yanal dinamik elde edilmesini sağlar.

    Her koşulda olağanüstü.

    Kuru karter yağlama özelliği, daha düşük bir araç ağırlık merkezi oluşmasını ve böylece mükemmel bir yanal dinamik elde edilmesini sağlar. Üç kademeli olarak ayarlanabilen AMG RIDE CONTROL yürüyen aksam ve aşağı yönlü kuvvetler açısından optimize edilmiş aerodinamik, Mercedes-AMG GT Roadster'a sınırlarda bile stabil ve uyumlu bir sürüş tutumu kazandırır. Alüminyum konstrüksiyon, olası en iyi yanal ve boylaması dinamik ve ayrıca en yüksek direksiyon hassasiyeti için çok rijit bir karoser sağlar.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km

  • Aerodinamik

    İdeal aerodinamik.

    Yağ soğutucusunda olası en iyi atık hava akışı ve arka difüzöre daha iyi bir hava akış için optimize edilmiş alt koruma.
    Ön apronun alt kısmında yer alan aktif hava ayar sitemi, Mercedes-AMG GT Roadster'ın olağanüstü bir aerodinamiğe sahip olmasını sağlar.

    İdeal aerodinamik.

    Mercedes-AMG GT'nin motor sporlarındaki bilgi birikimiyle geliştirilen aerodinamik konsepti sürücüye dinamik ve emniyetli bir sürüş tarzında destek olur. Aerodinamik stabiliteyi düşük hava direnci ile birleştirir ve tüm bileşenlere yeterli miktarda soğutma ve hava beslemesi entegre edilir. Ön aprondaki AIRPANEL ve elektrikli olarak dışarı sürülebilen arka spoyler aerodinamiği aktif bir şekilde güncel sürüş durumuna göre uyarlar.

AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı


AMG teknolojileriyle motor sporlarındaki gibi frenleme performansı.

AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı


AMG teknolojileriyle motor sporlarındaki gibi frenleme performansı.

Mercedes-AMG GT Roadster'ın AMG yüksek performanslı kompozit fren tertibatının fren diski sunum için bir duvara asılmış.

Karbon elyafı takviyeli seramik diskler özellikle yüksek sertlik derecesiyle öne çıkar ve aynı zamanda geleneksel kompozit fren disklerine göre %40 daha hafiftir. Bunun avantajları: daha uzun kullanım ömrü, daha kısa frenleme mesafeleri, hassas basınç noktası ve yüksek dayanıklılık.

AMG özel donanımlar


Daha fazla Driving Performance. Daha fazla GT duygusu.

AMG özel donanımlar


Daha fazla Driving Performance. Daha fazla GT duygusu.

    AMG DYNAMIC PLUS paketi

    Resimde, AMG DYNAMIC PLUS paketine sahip Mercedes-AMG GT Roadster'ın iç mekanı gösterilmektedir.

    AMG DYNAMIC PLUS paketi azami sürüş keyfini ve olası en yüksek çevikliği temsil eder. Tekrardan artırılmış sürüş dinamiği için yüksek performanslı bileşenleri birleştirir Böylelikle sürüş keyfi daha duygusal bir hale dönüşür.

    X.XXX,XX €'dan başlayan fiyatlarla

    COMAND Online

    Resimde, Mercedes-AMG GT Roadster'daki AMG TRACK PACE uygulamasına sahip COMAND Online multimedya sistemi gösterilmektedir.

    Mercedes Look-and-Feel özelliğine sahip olan ön göğüse entegre edilmiş premium navigasyon sistemi COMAND Online ile hedefe daha hızlı ve sakin bir şekilde ulaşırsınız. Live-Traffic trafik bilgileri ve Car to X iletişimi sayesinde örneğin trafik sıkışıklıklarından daha kolay kaçınabilir ve olası tehlike kaynaklarını daha önceden algılayabilirsiniz.
    AMG TRACK PACE uygulaması ile kendi sürüş tarzının ayrıntılı ve profesyonel bir analizini elde edebilirsiniz. Böylelikle performansınızı kapalı yollarda eğitmen olmadan da iyileştirebilir ve diğer sürücülerin performansı ile karşılaştırabilirsiniz. Gösterim net, sezgisel ve anlaşılırdır. Sürüş verilerini kaydedebilir ve bunları örneğin sosyal ağlarda diğer yarış hayranları ile paylaşabilirsiniz.

    X.XXX,XX €'dan başlayan fiyatlarla

    AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı

    Resimde, Mercedes-AMG GT Roadster'ın AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı gösterilmektedir.

    Art arda tam frenlemeden sonra bile oldukça zorlu durumlarda güvenilirlik: AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı istisnai durumlarda bile güvenebileceğiniz yavaşlama değerleri sunar. Ayrıca geleneksel fren tertibatından daha hafiftir: Daha fazla sürüş dinamiği ve çeviklik için daha az sayıda yaylanmayan kütle.

    X.XXX,XX €'dan başlayan fiyatlarla

    Mercedes-AMG Markası


    Driving Performance Dünyası.

    Mercedes-AMG Markası


    Driving Performance Dünyası.

    Resimde, daha fazla Mercedes-AMG GT modeli gösterilmektedir.

    Mercedes-AMG araçlarının geniş çok yönlülüğünü deneyimleyerek yoğun Driving Performance'ın sizi alıp götürmesine izin verin.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km

    Mercedes-AMG GT Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT S Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R Roadster: karma yakıt tüketimi: XX,X l/100 km; karma CO2 emisyonları: XXX g/km