Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Tüm zamanların en güçlü E-Serisi.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Tüm zamanların en güçlü E-Serisi.

  • Dış mekan

    Arttırılmış dinamizm ve seçkinliğe sahip kendine has AMG tasarımı.

    Arttırılmış dinamizm ve seçkinliğe sahip kendine has AMG tasarımı.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ arka yandan gösterilmektedir.

    Üç kanatçıklı arka difüzör, motor sporlarına yakınlığı vurgular.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin AMG ön apronunun yakından görünümü gösterilmektedir.

    Güçlü dinamik: Karbon renginde ön ayırıcıya sahip AMG ön apron.

    Resimde, AMG hafif alaşım jantlara ve karbon renginde AMG yan marşpiye kaplamalarına sahip Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin yandan görünümü alt perspektiften gösterilmektedir.

    Güçlü: 20 inç AMG hafif alaşım jantlar ve AMG yan marşpiye kaplamaları.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin S modeli için özel tasarımlı çift egzoz çıkışı gösterilmektedir.

    Çift egzoz çıkışı özellikle S modeli için tasarlanmıştır.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin arka kapağının ayrıntılı görünümü gösterilmektedir.

    High End dış mekan.

    High End dış mekan.

    Bir Mercedes-AMG modelinin dış mekanından beklenti, çarpıcı bir tasarımı Driving Performance (sürüş performansı) ile birleştirmektir. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ bu beklentiyi oldukça yüksek bir seviyede karşılıyor.

    Mercedes-AMG GT'den bilinen motor kaputundaki güç kubbeleri ve genişletilmiş çamurluklar, bu performans aracında bulunan gücü vurgular. Uygulanan ızgarasız hava girişleri sadece etkileyici olmakla kalmaz, aynı zamanda doğrudan hava akışı sağlayarak asıl hedefi izler: maksimum Driving Performance (sürüş performansı).

    Ancak Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ sadece görsel değil, aynı zamanda dolgun sesiyle de bir konuşmacıdır. Her zaman doğru tonu yakalamak için, sesi, AMG DYNAMIC SELECT sürüş programını baz alır. Yani: "Comfort" (konfor) sürüş programında azaltılmış, "Sport" (spor), "Sport+" (spor+) ve "Race" (yarış) sürüş programlarında son derce duygusal AMG sesi.

  • İç mekan

    Seçkin AMG iç mekanı.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin sürücü alanı gösterilmektedir.

    İç mekanda en yüksek malzeme kalitesi ve mükemmel işçilik.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin iç mekanının görünümü gösterilmektedir.

    AMG direksiyon simidi tuşlarına sahip AMG Performance direksiyon simidi.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin geniş alanlı kokpitindeki AMG kombine göstergesinin yakından görünümü gösterilmektedir.

    Geniş ekranlı kokpitteki AMG kombine göstergenin değişken gösterimi.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin geniş alanlı kokpitindeki COMAND Online navigasyonu gösterilmektedir.

    Cömert: Geniş alanlı kokpitteki COMAND Online navigasyon.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ "AMG" yazılı kapı eşik panelinin ayrıntılı görünümü gösterilmektedir.

    "AMG" yazılı kapı eşik panelleri.

    Seçkin AMG iç mekanı.

    Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+ modeline oturan kişi, yüksek sürüş dinamiği ile seçkin ambiyansın benzersiz bir bileşimini yaşar. İç mekanın bütünü, üreticinin karakterine sahip mükemmel işçilik ile öne çıkıyor; tipik AMG.

    Koltuk başlığında AMG arması bulunan Nappa deri AMG koltuklar uygun yan destek sunar. İsteğiniz doğrultusunda bu destek, daha belirgin yanaklara sahip AMG performans koltuklarıyla daha da arttırılabilir.

    Alt kısmı düzleştirilmiş, saat 12 konumu işaretlenmiş, Nappa deri kaplı, kontrast süsleme dikişlerine sahip ve tutma bölgesinde kaymaz DINAMICA mikrofiber kaplı AMG performans direksiyon simidi tam bir yarış sporu atmosferi oluşmasını sağlar.


    Öne çıkan diğer özellikler arasında, ikili 12,3 inç ekrana sahip geniş ekranlı kokpit ile IWC tasarımına sahip analog saat gibi ince ayrıntılar yer almaktadır.

  • Teknoloji

    Yarış pistlerine her zamankinden daha uygun.

    Resimde, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin motor odası kuş bakışı olarak gösterilmektedir.

    Odaklanmış güç: Motor odasında motor sporları seviyesinde bir teknoloji iş başındadır.

    Resimde, monte edilmemiş haldeki bir AMG 4,0 litre V8 biturbo motor gösterilmektedir.

    xx kW ve xx Nm torka sahip AMG 4,0 litre V8 biturbo motor.

    Resimde, S modelinin dinamik AMG motor yataklarının yakından görünümü gösterilmektedir.

    S modelinin dinamik AMG motor yatakları.

    Resimde, monte edilmemiş bir AMG yüksek performanslı kompozit fren tertibatı gösterilmektedir.

    Kırmızı renkli fren kaliperlerine sahip AMG yüksek performanslı kompozit fren tertibatı.

    Resimde, monte edilmemiş bir AMG arka aks diferansiyel kilidi gösterilmektedir.

    Elektronik kumandalı AMG arka aks diferansiyel kilidi.

    Resimde, monte edilmemiş haldeki bir AMG Performance egzoz tertibatı gösterilmektedir.

    Dolgun bir ses: Devreye alınabilir AMG Performance egzoz tertibatı.

    Yarış pistlerine her zamankinden daha uygun.

    Hiç bir E-Serisi bu kadar tavizsiz bir şekilde sürüş dinamiğine odaklanmamıştı. En yüksek güce çıkartılmış AMG 4,0 litre V8 biturbo motor, xx Kilowatt (xx BG) ve xx Newtonmetre tork ile inanılmaz bir performans sağlıyor.Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler..

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ modelinin motoru da çok hızlı tepkime süreleri ve yüksek verimle öne çıkıyor.

    Çünkü hedefine ulaşmak isteyen, enerjisini hedefine göre kullanmalıdır. Yenilikçi AMG Performance 4MATIC+ tüm tekerleklerden tahrik sisteminde olduğu gibi. Tüm tekerleklerden tahrikten sadece arka tekerleklerden tahrike kadar, değişken tork dağılımı öne çıkar ve şartlara uygun yol tutuşu sağlar. AMG SPEEDSHIFT MCT 9G tarafından aktarılan gücü yola taşımak için de buna ihtiyaç vardır. Odaklanmış performans.

    Bu tahrik, istek üzerine drift yapılmasını da sağlar. S modelinde elektronik kumandalı olan AMG arka aks diferansiyel kilidi, tüm tekerleklerden tahrik sistemini mükemmel bir şekilde tamamlar ve mükemmel bir viraj performansı sunulmasını sağlar.
 Sürüş şartlarına göre, dinamik AMG motor yatakları destek verir. Yanal ivmelenmede bunlar, direkt bir direksiyon hareketi için sertleştirilir. Düz sürüşte yumuşaktırlar ve böylece maksimum sürüş konforu sağlarlar.

    Maksimum frenleme performansı için opsiyonel olarak AMG yüksek performanslı seramik kompozit frenleme tertibatı kullanılır.