Emniyet.

Mercedes-Benz'in emniyet iddiasıyla elektrikli sürüş.

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.[1]

Öne çıkan özellikler


EQC'nin sürüş yardım sistemleri otonom sürüşe giden yolu gösterir.

Yeni nesil sürüş yardım sistemleri duruma uygun bir şekilde ikaz edebilir, sürücüye destek olabilir ve hatta otomatik bir şekilde tepki verebilir. Örneğin mesafeyi, hızı veya şeridi korumak için. Bu sayede sürücünün yükünü hissedilir şekilde hafifletebilir.

Öne çıkan özellikler


EQC'nin sürüş yardım sistemleri otonom sürüşe giden yolu gösterir.

Yeni nesil sürüş yardım sistemleri duruma uygun bir şekilde ikaz edebilir, sürücüye destek olabilir ve hatta otomatik bir şekilde tepki verebilir. Örneğin mesafeyi, hızı veya şeridi korumak için. Bu sayede sürücünün yükünü hissedilir şekilde hafifletebilir.

Aktif hız sınırlama yardımcısı

Sistem istek üzerine trafik işareti yardımcısı tarafından algılanan hız sınırını otomatik olarak aktif mesafe ayar yardımcısı DISTRONIC için yeni ayarlanan hız olarak devralabilir

ve böylelikle hızı güncel olarak geçeri hız sınırına göre ayarlayabilir.

Aktif mesafe ayar yardımcısı DISTRONIC

DISTRONIC otomatik hız ve mesafe ayarı ile sürekli olarak destek sunar ve donanıma bağlı olarak aktif hız sınırı yardımcısını,

aracın trafik sıkışıklığında geliştirilmiş bir şekilde hareket ettirilmesini ve trafik tıkanıklığı algılama fonksiyonuna sahip güzergah bazlı hız uyarlamasını içerir.

PRE-SAFE® PLUS

Hızlı şekilde yanıp sönen arka ikaz lambası olası arkadan çarpmalarda arkadaki sürücülerin dikkatini çeker. İki yönlü kemer gerdiricileri koruma amacıyla etkinleştirilir.

Duran araç frenlenerek sabitlenir. Bu, bir taraftan öne kaymayı ve böylelikle yolculara etki eden güçleri azaltırken diğer yandan müteakip kaza risklerini azaltır.

Kaçınma manevrası yardımcısı

Kaçınma manevrası yardımcısı karşıdan karşıya geçen yayalarla bir çarpma tehlikesi algılandığında kontrollü bir şekilde kaçınma manevraları gerçekleştirebilir.

Sistem hassas bir şekilde hesaplanan ilave manevra torkları ile sürücüye destek olur ve direksiyonu tekrardan düzeltir. 20 ila 70 km/saat aralığında çalışır.

PARKTRONIC sistemli aktif park yardımcısı

Sistem dikey yönde park boşluklarında ileriye veya geriye doğru park etme işlemlerinde, yatay yönde park boşluklarında ise geriye doğru park işlemlerinde yardımcı olur.

Aktif park yardımcısı bu işlemi gerçekleştirdikten sonra park yerinden çıkarken de size tam tersi yönde destek olur.

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.[1]

Sürüş yardımı


En yeni neslin yardımcı sistemleri.

EQC, yükünüzü özellikle uzun yolculuklarda hafifletmek için neredeyse her sürüş durumunda destekler.

Sürüş yardımı


En yeni neslin yardımcı sistemleri.

EQC, yükünüzü özellikle uzun yolculuklarda hafifletmek için neredeyse her sürüş durumunda destekler.

Resimde, Mercedes-Benz EQC önden gösterilmektedir.

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.[1]

Işık ve görüş


Daha iyi görüş ve etkileyici manzaralar.

Yenilikçi LED teknolojisi ve akıllı bir uzun far kumandası geceyi gündüze ve yeni EQC'yi daha iyi bir yol arkadaşına dönüştürür.

Işık ve görüş


Daha iyi görüş ve etkileyici manzaralar.

Yenilikçi LED teknolojisi ve akıllı bir uzun far kumandası geceyi gündüze ve yeni EQC'yi daha iyi bir yol arkadaşına dönüştürür.

Resimde, Mercedes-Benz EQC'nin bir MULTIBEAM LED farı gösterilmektedir.

MULTIBEAM LED

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki otomatik uzun far yardımcısı Plus'ın çalışma şekli gösterilmektedir.

Otomatik uzun far yardımcısı Plus

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.[1]

Entegre emniyet


Acil durum öncesinde, sırasında ve sonrasında koruma.

Bir tehlike algılandığında önleyici tedbirler alınır. EQC'niz bir kaza sonrasında kurtarma çalışmalarına bile destek olur.

Entegre emniyet


Acil durum öncesinde, sırasında ve sonrasında koruma.

Bir tehlike algılandığında önleyici tedbirler alınır. EQC'niz bir kaza sonrasında kurtarma çalışmalarına bile destek olur.

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki aktif fren yardımcısının çalışma şekli gösterilmektedir.

Aktif fren yardımcısı

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki PRE-SAFE® sisteminin çalışma şekli gösterilmektedir.

PRE-SAFE® sistemi

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki hırsızlık koruması paketinin çalışma şekli gösterilmektedir.

Hırsızlık koruması paketi

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.[1]

Aracın park edilmesi


Elektrikli sürüş, otomatik park.

Opsiyon olarak sunulan park paketleri, sensörler ve kameralar yardımıyla park yeri ararken ve ayrıca aracı park ederken ve park yerinden çıkarken sürücüye destek olur.

Aracın park edilmesi


Elektrikli sürüş, otomatik park.

Opsiyon olarak sunulan park paketleri, sensörler ve kameralar yardımıyla park yeri ararken ve ayrıca aracı park ederken ve park yerinden çıkarken sürücüye destek olur.

Resimde, Mercedes-Benz EQC'nin iç mekanı gösterilmektedir.

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.[1]

Tüm tekerleklerden tahrik


Her türlü hava koşulunda elektromobilitenin tadını çıkarın.

Tam değişken tüm tekerleklerden tahrik sistemi 4MATIC güçlü elektrik motorlarının öngördüğü gücü uygular. Sistem özellikle de zorlu yol koşullarında traksiyonu ve sürüş stabilitesini iyileştirir: ıslak, karlı ve buzlu yoldu gerçek bir güvenlik avantajı. Aynı zamanda 4MATIC dinamik sürüş keyfinin teknolojik temelidir.

Bu esnada 4MATIC, gücü kademesiz olarak ön aks ve arka aks arasında dağıtır; yüzde 0'dan yüzde 100'e kadar. Çünkü her iki elektrik motoru birbirinden bağımsız olarak kontrol edilebilir. Bir aksta traksiyon kaybı olduğunda diğer aksta daha fazla tork sunulur. Bu tıpkı orta diferansiyel kilidine sahip geleneksel bir tüm tekerleklerden tahrikli araçlardaki gibi bir etki bırakır.

Tüm tekerleklerden tahrik


Her türlü hava koşulunda elektromobilitenin tadını çıkarın.

Tam değişken tüm tekerleklerden tahrik sistemi 4MATIC güçlü elektrik motorlarının öngördüğü gücü uygular. Sistem özellikle de zorlu yol koşullarında traksiyonu ve sürüş stabilitesini iyileştirir: ıslak, karlı ve buzlu yoldu gerçek bir güvenlik avantajı. Aynı zamanda 4MATIC dinamik sürüş keyfinin teknolojik temelidir.

Bu esnada 4MATIC, gücü kademesiz olarak ön aks ve arka aks arasında dağıtır; yüzde 0'dan yüzde 100'e kadar. Çünkü her iki elektrik motoru birbirinden bağımsız olarak kontrol edilebilir. Bir aksta traksiyon kaybı olduğunda diğer aksta daha fazla tork sunulur. Bu tıpkı orta diferansiyel kilidine sahip geleneksel bir tüm tekerleklerden tahrikli araçlardaki gibi bir etki bırakır.

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki tüm tekerleklerden tahrik sistemi 4MATIC'in çalışma şekli gösterilmektedir.

EQC 400 4MATIC: kWh/100 km cinsinden akım tüketimi (karma): XXX; g/km cinsinden CO2 emisyonları (karma): 0.