Teknik Özellikler

Tek bakışta Yeni EQC ile ilgili tüm veriler.

Sürüş performansları


Performanstan taviz vermeden elektrikli geleceğe doğru hızlanıyor.

Sürüş performansları


Performanstan taviz vermeden elektrikli geleceğe doğru hızlanıyor.

Resimde, Mercedes-Benz EQC ön çaprazdan gösterilmektedir.

5,1

saniyede 0-100 km/saat

408

BG (300 kW)

180

km/saat azami hız (limitli)

Yeni Mercedes-Benz EQC bolca alan ve konfor içeren saf bir elektrikli SUV’dir. Hızlanıp bir spor otomobile dönüştürdüğünüzde bile torkun tamamı pedala basmanızla birlikte kullanıma sunulur ve EQC'yi tavizsiz bir şekilde hızlandırır. Bu, tamamen elektrikli tahrik ile geleneksel benzinli veya dizel motorlar arasındaki farkı ortaya koyar. Sonuç olarak tamamen yeni ve etkileyici bir sürüş dinamiği ortaya çıkar.

Elektrikli tahrik aksamı


İki motor, elektrik enerjisini saf sürüş keyfine dönüştürür.

Elektrikli tahrik aksamı


İki motor, elektrik enerjisini saf sürüş keyfine dönüştürür.

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki elektrikli tahrik modülünün çalışma şekli gösterilmektedir.

Yeniden geliştirilen tahrik ünitesi o kadar yenilikçidir ki Yeni EQC'ye bunlardan iki tane monte edilmiştir. Ön ve arka aksa yerleştirilen elektrik motorları, bataryada depolanan elektrik enerjisini mekanik enerjiye dönüştürür ve böylelikle 300 kW (408 BG) güç sunar. Elektrik tüketimini azaltmak ve dinamizmi artırmak için elektrikli tahrik aksamları farklı tasarımlara sahiptir. Öndeki elektrikli makine olası en iyi verimlilik için düşük-orta yük alanına göre optimize edilmişken arkadaki makine dinamizmi belirler.

Batarya


Güçlü ve güvenli. Mercedes kalitesinde bir batarya.

Yüksek voltajlı batarya Yeni Mercedes-Benz EQC'nin kalbidir. Son derece yüksek performans yoğunluğu sayesinde enerjiyi ön ve arka aksta bulunan iki elektrikli motor için depolar. Batarya, Mercedes-Benz’in yüksek güvenlik standartlarını yerine getirebilmek için araca korunaklı bir şekilde monte edilmiştir. Bu, düşük araç ağırlık merkezi sağlarken, tok ve dinamik bir sürüş keyfi sunar.

Batarya


Güçlü ve güvenli. Mercedes kalitesinde bir batarya.

Yüksek voltajlı batarya Yeni Mercedes-Benz EQC'nin kalbidir. Son derece yüksek performans yoğunluğu sayesinde enerjiyi ön ve arka aksta bulunan iki elektrikli motor için depolar. Batarya, Mercedes-Benz’in yüksek güvenlik standartlarını yerine getirebilmek için araca korunaklı bir şekilde monte edilmiştir. Bu, düşük araç ağırlık merkezi sağlarken, tok ve dinamik bir sürüş keyfi sunar.

Resimde, Mercedes-Benz EQC aküsünün çalışma şekli gösterilmektedir.

Aerodinamik


Daha fazla menzil için daha düşük hava direnci.

Aerodinamik


Daha fazla menzil için daha düşük hava direnci.

Resimde, Mercedes-Benz EQC önden gösterilmektedir.

EQC, aerodinamik açıdan en iyi konfigürasyonunda minimum 0,27* cw değeri ile en yüksek akım tasarrufu sağlayan SUV'ler arasında yer alır. Bu, öncelikli olarak duygusal sadeliği temsil eden tasarım dilinin sürekli geliştirilmesi sonucunda net ve sadeleştirilmiş tasarımında görünür. Duyumsal olarak bu, rüzgar ve hareket seslerinin azaltılması için aeroakustik önlemlerin başarısıyla deneyimlenebilir. Bunların hepsi daha yüksek bir menzil şeklinde anında hissedilebilir; çünkü elektrikli araçlardaki aerodinamik açıdan optimize edilmiş araç tasarımı, gerçek menzilin yükseltilmesine büyük bir katkı sağlar.
EQC'de hava direncinin azaltılması için çok sayıda aerodinamik önlem alınmıştır; örneğin ön kısım, tekerlek, alt taban, camlar, tavan ve arka kısımdaki çok yönlü izolasyon, kaplamaların ve hava hatlarının optimizasyonu gibi.

* Opsiyon olarak sunulan AMG dış mekan tasarım konsepti, 19 inç AMG hafif alaşım jantlar (RSW) ve kauçuk giydirmeli yan basamaklar ile birlikte römork tertibatı olmadan ulaşılabilen 0,27'lik cw değeri.

Ölçüler


Yeni EQC, hayatınıza tam uyar.

Yeni EQC , gündelik hayata uygunluğunu her milimetresi ile kanıtlar. Cömert alan teklifini keşfedin. Bolca bagaj hacmi ile uzun yolculuklar için de mükemmel yol arkadaşıdır.

Ölçüler


Yeni EQC, hayatınıza tam uyar.

Yeni EQC , gündelik hayata uygunluğunu her milimetresi ile kanıtlar. Cömert alan teklifini keşfedin. Bolca bagaj hacmi ile uzun yolculuklar için de mükemmel yol arkadaşıdır.

Boyutsal çizimde, Mercedes-Benz EQC önden gösterilmektedir.
Boyutsal çizimde, Mercedes-Benz EQC önden gösterilmektedir.
Boyutsal çizimde, Mercedes-Benz EQC arkadan gösterilmektedir.
Boyutsal çizimde, Mercedes-Benz EQC yan perspektiften gösterilmektedir.
Boyutsal çizimde, Mercedes-Benz EQC üstten gösterilmektedir.

Dört tekerlekten çekiş sistemi 4MATIC


Her türlü hava koşulunda elektromobilitenin tadını çıkarın.

Değişken tork dağılımına sahip dört tekerlekten çekiş sistemi 4MATIC, güçlü elektrik motorlarının öngördüğü gücü uygular. Sistem, özellikle de zorlu yol koşullarında çekişi ve sürüş stabilitesini iyileştirir; bu da ıslak, karlı ve buzlu yollarda gerçek bir güvenlik avantajı sağlar. Aynı zamanda 4MATIC, dinamik sürüş keyfinin teknolojik temelidir.

Bu esnada 4MATIC, gücü kademesiz olarak ön aks ve arka aks arasında dağıtır; yüzde 0'dan yüzde 100'e kadar. Çünkü her iki elektrik motoru birbirinden bağımsız olarak kontrol edilebilir. Bir aksta çekiş kaybı olduğunda diğer aksta daha fazla tork sunulur. Bu, tıpkı orta diferansiyel kilidine sahip geleneksel dört tekerlekten çekiş sistemine sahip araçlardaki gibi bir etki bırakır.

Dört tekerlekten çekiş sistemi 4MATIC


Her türlü hava koşulunda elektromobilitenin tadını çıkarın.

Değişken tork dağılımına sahip dört tekerlekten çekiş sistemi 4MATIC, güçlü elektrik motorlarının öngördüğü gücü uygular. Sistem, özellikle de zorlu yol koşullarında çekişi ve sürüş stabilitesini iyileştirir; bu da ıslak, karlı ve buzlu yollarda gerçek bir güvenlik avantajı sağlar. Aynı zamanda 4MATIC, dinamik sürüş keyfinin teknolojik temelidir.

Bu esnada 4MATIC, gücü kademesiz olarak ön aks ve arka aks arasında dağıtır; yüzde 0'dan yüzde 100'e kadar. Çünkü her iki elektrik motoru birbirinden bağımsız olarak kontrol edilebilir. Bir aksta çekiş kaybı olduğunda diğer aksta daha fazla tork sunulur. Bu, tıpkı orta diferansiyel kilidine sahip geleneksel dört tekerlekten çekiş sistemine sahip araçlardaki gibi bir etki bırakır.

Resimde, Mercedes-Benz EQC'deki tüm tekerleklerden tahrik sistemi 4MATIC'in çalışma şekli gösterilmektedir.