G-Serisi.

Mercedes-Benz SUV Ailesi.

İçeriğin oluşturulmasından sonra üründe değişiklikler meydana gelmiş olabilir.

Miras


Miras.

1979 yılından beri güçlü karakter. Mercedes-Benz G-Serisinin eşsiz tarihçesini yaşayın.

Miras


Miras.

1979 yılından beri güçlü karakter. Mercedes-Benz G-Serisinin eşsiz tarihçesini yaşayın.

Tekrar oynat

G-Serisinin tarihçesi hakkında daha fazla bilgi edinin:

G-Serisinin büyüleyici tarihçesinin daha derinine inin ve geleneğin ve yeniliğin heyecan verici birlikteliği hakkında daha fazla bilgi edinin.


G-Serisinin tarihçesi hakkında daha fazla bilgi edinin:

G-Serisinin büyüleyici tarihçesinin daha derinine inin ve geleneğin ve yeniliğin heyecan verici birlikteliği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Hikayeyi yaşayın


Hikayeyi bir efsane yazıyor.

Günümüzdeki G-Serisi 1979 yılından beri vardır. Mercedes-Benz için geleneğin ne kadar önemli olduğunu etkili bir şekilde kanıtlar. G-Serisinin tarihçesini resimlerden takip edin.

Hikayeyi yaşayın


Hikayeyi bir efsane yazıyor.

Günümüzdeki G-Serisi 1979 yılından beri vardır. Mercedes-Benz için geleneğin ne kadar önemli olduğunu etkili bir şekilde kanıtlar. G-Serisinin tarihçesini resimlerden takip edin.

G-Serisi: Çok yönlü bir arazi aracı.

Sahil, tarla, nehir: G-Modeli birçok engelden geçer. 38 yıldan uzun bir süre içerisinde Mercedes-Benz G-Serisi, arazi araçları alanında kendisini standartların çok üzerinde geliştirmiştir ve bu süre zarfında köşeli görünümünü hiçbir zaman kaybetmemiştir.

Geliştirme çalışmaları henüz 1972 yılında başlamıştır. Avusturyalı Steyr-Puch şirketiyle işbirliği içerisinde "Haflinger II" proje tanımı kapsamında siviller ve askeri uygulamalar için dört tekerlekten çekişli bir aracın üretilmesi gerekiyordu. 1979 yılında resmi olarak G modellerinin üretimine başlandı.

G-Serisi 1979 yılının ilkbaharında sahneye çıktı.

Günümüzdeki G-Serisi 1979 yılından beri vardır. Mercedes-Benz için geleneğin ne kadar önemli olduğunu etkili bir şekilde kanıtlar. Ancak yenilik de önemlidir, çünkü teknik olarak daima en güncel durumda kalmıştır.

Papa için bir G-Serisi: "Papa'nın otomobili".

Papa Johannes Paul II'nin 1980 yılında Almanyayı ziyaret ettiğinde bir 230 G'yi "Papa'nın otomobili" olarak kullanmasıyla arazi aracı geniş bir kitle tarafından tanınmıştır.

Pleksiglas kubbe Papa'yı rüzgara ve yağmura karşı koruyordu. Ancak inananlar için halen rahatlıkla görülebilir haldeydi. Beyaz G-Modeli kurşun geçirmezdi ve tutamaklar ile donatılmıştı; böylece Papa, kendisine inanan kalabalığın arasından geçerken konforlu ve güvenli bir şekilde ayakta durabilirdi.

1983 yılında Paris-Dakar rallisinde zafer.

G-Modeli motor sporlarında da başarılıdır: Jacky Ickx ve ön yolcusu, aktör Claude Brasseur, 1983 yılında Paris-Dakar rallisini bir 280 GE ile kazandı.

Tavizsiz arazi uyumluluğu ve lüks: Yapı serisi 463.

Yapı serisi 463 ile Mercedes-Benz 1989 yılından itibaren arazi aracı modelini lüks segmentte de konumlandırmıştır. Kapatılabilir bir ABS sistemini kullanabilmek için modeller sürekli dört tekerlekten çekiş ile donatılmıştır.

Lüks segment tarafında da G-Serisi saf bir işkolikten gelişmiş özelliklere sahip bir dört çekere dönüşmüştür. Zayıf olan iç mekan donanımı, yerini konforlu bir ambiyansa bırakmış ve özel donanım seçenekleri ile geliştirilmiştir.

Offroad özellikleri


Offroad özellikleri

G-Serisi için yola gerek yoktur. Her zaman kendi yolunu açar; başkalarının kaçındığı yerlerde onun arazisi başlar.

Offroad özellikleri


Offroad özellikleri

G-Serisi için yola gerek yoktur. Her zaman kendi yolunu açar; başkalarının kaçındığı yerlerde onun arazisi başlar.

  • Rampa çıkışı

    %100

    tırmanma kapasitesi.Mercedes-AMG modellerinin tırmanma kapasitesi: %80'e kadar.

    45°

    dik

    bir eğime eşittir.

  • Eğim

    %54

    eğik konum.

    Ve bu sırada

    %100

    sürüş stabilitesine sahiptir.

  • Geçilebilir su derinliği

    Arka aks üzerinden

    60 cm'ye kadar

    su geçişi.

    Ayaklarınızın

    %100

    kuru kalması için.

  • Rampa açısı

    Azami

    24°

    rampa açısı.

    2.850 mm

    aks mesafesi

    sayesinde.

  • Eğim açısı

    Arka aks üzerinden

    30°'ye kadar

    Ön ve arka eğim açısı.

    Mercedes-AMG modellerinde

    Mercedes-AMG modellerinde

    azami

  • 27°'dir.

    Yerden yükseklik

    23,5 cm

    Mercedes-AMG modellerinde ise

    22 cm ile

    etkileyicidir.

Yakıt tüketimi Mercedes-Benz G 500 şehir içi/şehir dışı/karma yakıt tüketimi: 14,5/11,0/12,3 l/100 km; karma CO2 emisyonları: 289 g/kmYakıt tüketimi ve CO2 emisyonları ile ilgili verilen değerler, öngörülen ölçme yöntemine (§ 2 Nrn. 5, 6, 6a Pkw-EnVKV yönetmeliğinin geçerli olan metnine) göre belirlenmiştir. Bilgiler, münferit bir araç ile ilgili olmayıp, bir teklifin parçası değildir; sadece çeşitli araç tipleri arasında karşılaştırma yapma amacına hizmet ederler. Değerler, tekerleklere/lastiklere göre farklılık göstermektedir.


G-Serisi offroad özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinin:

G-Serisi tavizsiz arazi uyumu sunar. Neredeyse hiçbir şey dengesini bozamaz. Stabilitesi, yerden yüksekliği ve sağlam arazi uyumu müthiştir.


G-Serisi offroad özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinin:

G-Serisi tavizsiz arazi uyumu sunar. Neredeyse hiçbir şey dengesini bozamaz. Stabilitesi, yerden yüksekliği ve sağlam arazi uyumu müthiştir.

Offroad teknolojileri


Offroad teknolojileri

G-Serisi tavizsiz arazi uyumu sunar. Neredeyse hiçbir şey dengesini bozamaz. Stabilitesi, yerden yüksekliği ve sağlam arazi uyumu müthiştir.

Offroad teknolojileri


Offroad teknolojileri

G-Serisi tavizsiz arazi uyumu sunar. Neredeyse hiçbir şey dengesini bozamaz. Stabilitesi, yerden yüksekliği ve sağlam arazi uyumu müthiştir.

Asfaltta, sert zeminde ve yumuşak yüzeylerde.

Üç adet yüzde 100 diferansiyel kilidi; offroad, tek gerçek yardım sistemi.

Merdiven tipi şasi

Diferansiyel kilitleri

Önemli yapı parçası: Omurga.

Bükülmez: 3–4 mm kalınlıkta çelikten merdiven tipi şasiye sahip G-Serisi.

Tek tuşla ekstra güç.

Motor torkunun optimize edilmiş şekilde aktarılması için arazi aktarımı.

Low-Range fonksiyonu

Mercedes-Benz Intelligent Drive (akıllı sürüş)


Mercedes-Benz Intelligent Drive (akıllı sürüş).

Performansı destekleyen konfor ve örnek niteliğinde güvenlik.

Mercedes-Benz Intelligent Drive (akıllı sürüş)


Mercedes-Benz Intelligent Drive (akıllı sürüş).

Performansı destekleyen konfor ve örnek niteliğinde güvenlik.

İster trafiğin yoğun olduğu saatte ister uzun gece sürüşlerinde ister bilmediğiniz yollarda olsun, G-Serisi tam da stresli durumlarda üzerinizdeki yükü belirgin şekilde hafifletir. Bunun arkasında tüm araçlarımızda bulunan ve Mercedes-Benz ile her sürüşü güvenli ve benzersiz kılan bir konsept vardır: Mercedes-Benz Intelligent Drive (akıllı sürüş). Çünkü direksiyonun ardında geçirdiğiniz zaman sizin zamanınızdır. Rahatlama zamanı. Enerjinizi doldurma zamanı. Böylece gideceğiniz yere öncelikle güvenli, ama her zaman rahat bir şekilde gidersiniz.

DISTRONIC, aktif takip yardımcısı

Yenilikçi sürüş yardım sistemi, sürücüye öndeki araçla güvenli takip mesafesini otomatik olarak korumada yardımcı olur ve özellikle uzun yolculuklarda ve trafik sıkışıklığında üzerideki yükü hafifletir.

Dur-kalk trafik içinde DISTRONIC PLUS, aktif takip yardımcısı tam frenleme yapar - gerekiyorsa araç tamamen durana kadar. Otomatik frenleme 4 m/s'lik yavaşlamaya kadar yapılır. Trafik durumu iyileştiğinde DISTRONIC PLUS, aktif takip yardımcısı aracı otomatik olarak ön ayarlı hıza yükseltir.

Sistem, güvenli mesafenin altına inildiğinde görsel ikaz, çarpma riskinde ise işitsel ikaz verir. Daha yavaş giden bir araca yaklaşıldığında motor, fren veya şanzıman müdahalesiyle olması gereken takip mesafesinin korunmasına katkı sağlar.

Yüksek standartlarınız için denetim merkezi.

Navigasyon, telefon, müzik, video veya İnternet; kumanda ve gösterge sistemi COMAND müzik, eğlence sistemi ve navigasyon ön hazırlığı sayesinde tüm iletişim ve multimedya araçları emrinizde. Kullanımı kolay ve sezgiseldir.

Gerçekçi topografik harita gösterimi ile sabit diskli navigasyon sistemi en güncel trafik bilgilerini değerlendirir. Bir mobil telefon ile sürüş sırasında özel hedef araması, hava durumu veya İnternet radyosu gibi Mercedes-Benz uygulamalarını ücretsiz kullanmak mümkündür.

Park etmek ve park yerinden çıkmak artık daha güvenli.

PARKTRONIC sistemli park yardımcısı, manevra sırasında ön ve arka alanı eko sondajı prensibine göre denetler ve bir çarpışma tehlikesinde sürücüyü ikaz eder.

Ultrasonik sinyaller yardımıyla elektronik kumanda kutusu tarafından engel ve araç arasındaki mesafe tespit edilir. Bu alan içinde bir engel algılandığı anda önce görsel, ardından ise işitsel ikaz elemanları çalıştırılır.

Kör nokta yardımcısıı.

Kör nokta yardımcısı, yakın bölge radar sensörlerini kullanır. Sistem tarafından "kör noktada" bir araç algılanırsa, bu durum ilgili dış aynada bir kırmızı üçgen ile sürücüye gösterilir.

Sollama yaptığı algılanan araçlar, B direğinin yaklaşık 3,5 m sağından ve solundan başlayıp aracın arkasına 3 m mesafeye kadar uzanan denetim bölgesine girdikten hemen sonra gösterilir. Sistem 30 km/saat ila 250 km/saat arasındaki hızlarda çalışır.

Mercedes-AMG G 63 şehir içi/şehir dışı/karma yakıt tüketimi: 17,2/11,8/13,8 l/100 km; karma CO2 emisyonları: 322 g/kmYakıt tüketimi ve CO2 emisyonları ile ilgili verilen değerler, öngörülen ölçme yöntemine (§ 2 Nrn. 5, 6, 6a Pkw-EnVKV yönetmeliğinin geçerli olan metnine) göre belirlenmiştir. Bilgiler, münferit bir araç ile ilgili olmayıp, bir teklifin parçası değildir; sadece çeşitli araç tipleri arasında karşılaştırma yapma amacına hizmet ederler. Değerler, tekerleklere/lastiklere göre farklılık göstermektedir.

Resimler ve videolar


G-Serisi resimleri ve videoları.

Resimler ve videolar


G-Serisi resimleri ve videoları.

     

Mercedes-AMG G 63 6x6, altı tekerleği, 400 kW gücündeki V8 biturbo motoru ve şüpheye yer bırakmayan yürüyen aksam ile her topografik zorluğun üstesinden gelir.
Tekrar oynat
Kendi sahasında offroad gibi onroad. Mercedes-Benz G 500 4x42, nerede gerekiyorsa orada domine eder.
Tekrar oynat