Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.

Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.

Müşteri memnuniyeti

Amacımız satış ve satış sonrasında iç ve dış müşterilerimizin memnuniyetini beklentilerin üzerine çıkartarak, sürekliliğini sağlamaktır.

Teknoloji ve kalitede önderlik

Hedefimiz; ürünlerimize ve hizmet süreçlerimize uyguladığımız yeni yöntemler ve sürekli iyileştirme faaliyetleri ile sahip olduğumuz teknolojik önderliğimizi ve lider kalitemizi en üst seviyelere taşımaktır.

Çalışanların katılımı ve süreçlerin iyileştirilmesi

Başarımızın temelini etik değerlere saygılı, katılımcı ve çalışanlarımıza da değer katan bir çalışma anlayışı oluşturmaktadır. Toplam kalite anlayışı doğrultusunda ürün ve hizmetlerimizi sürekli iyileştirmek hepimizin öz sorumluluğudur.

Tüm birimlerimiz ortak çalışmalarıyla süreçlerimizi günün değişen koşul ve beklentilerine uygun bir şekilde geliştirmektir.

Bayi organizasyonumuz ile bütünleşme

Rekabet üstü politikalarla bayi organizasyonumuz ile bütünleşerek ürün ve müşteri memnuniyetine yönelik kararlar üretir ve uygulamalar geliştiririz. Öncü ve yenilikçi anlayışımızla süreçlerimizin daha verimli olmasına çalışır ve değer sağlarız.

Kalite yönetimi sertifikaları