Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé: Performans.

Daha fazla alan. Daha fazla dinamizm. Daha fazla etki.

Modeller


Kendisi dışında hiç kimseyle kıyaslanamaz.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin motorları ve modelleri.

Modeller


Kendisi dışında hiç kimseyle kıyaslanamaz.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin motorları ve modelleri.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Resimde, Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ yan önden gösterilmektedir.

    3,0 litre motor ile

    320 kW*<p>Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 715/2007 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.</p>

    (435 BG*)<p>Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 715/2007 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.</p> sportif performans.

    Güçlü bir hızlanma ile

    4,5 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmedik düzeyde çok yönlü, eşsiz AMG: Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-Kapı Coupé, etkileyici spor otomobil performansını zarif dört kapılı otomobilin günlük kullanım rahatlığıyla birleştirir. Derin motor kaputuna, baskın ön kısma ve kaslı vücut diline sahip çarpıcı  tasarım, dört kapılı coupénin sportif genini ön plana çıkarır. Start tuşuna basıldığı anda, Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-Kapı Coupé'nin en üst sırada yer aldığı anlaşılır. Yenilikçi ve yüksek verimli, sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinamik ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 vitesli şanzıman sayesinde bu durum, en baştan itibaren kanıtlanır.

    *Yukarıda belirtilen değerler Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ için geçerlidir.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Resimde, Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ yan önden gösterilmektedir.

    3,0 litre motor ile

    320 kW*<p>Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 715/2007 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.</p>

    (435 BG*)<p>Nominal güç ve nominal tork ile ilgili 715/2007 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.</p> sportif performans.

    Güçlü bir hızlanma ile

    4,5 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmedik düzeyde çok yönlü, eşsiz AMG: Yeni Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-Kapı Coupé, etkileyici spor otomobil performansını zarif dört kapılı otomobilin günlük kullanım rahatlığıyla birleştirir. Derin motor kaputuna, baskın ön kısma ve kaslı vücut diline sahip çarpıcı tasarım, dört kapılı coupénin sportif genini ön plana çıkarır. Start tuşuna basıldığı anda, Yeni Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-Kapı Coupé'nin en üst sırada yer aldığı anlaşılır. Yenilikçi ve yüksek verimli, sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinamik ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 vitesli şanzıman sayesinde bu durum, en baştan itibaren kanıtlanır.

     

    *Yukarıda belirtilen değerler Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ için geçerlidir.

Tahrik aksamı


İsteğe göre sürüş performansı.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin tahrik aksamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Tahrik aksamı


İsteğe göre sürüş performansı.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin tahrik aksamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Drag horizontally
  • Das Bild zeigt das AMG Hinterachs-Sperrdifferenzial elektronisch von oben.

    Sınırlı kaydırmalı, elektronik kontrollü, mekanik kilitli AMG diferansiyel

    Sınırlı kaydırmalı, elektronik kontrollü, mekanik kilitli AMG diferansiyel tüm sürüş durumlarında, özellikle de sportif sürüş tarzında traksiyonu iyileştirir. Bu, virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar.

  • Das Bild zeigt das Fahrwerk des Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupés.

    AMG RIDE CONTROL+

    GT'ye özel uyarlanmış AMG havalı süspansiyon, iki yürüyen aksamı pratik bir şekilde kombine eder. Konfordan sportife kadar, çeşitli ayarlarla, her durumda güçlü performansı deneyimlersiniz. Güncel model ile "Konfor" ve "Sport+" arasındaki fark daha duygusal bir şekilde deneyimlenebilir. Çünkü sürüş tutumu her zamankinden daha çok değişkendir.

  • AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

    AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, sportif sürücüleri dinamik bir vites değiştirme karakteri ve ara gaz fonksiyonu ile etkiler. Sürüş moduna bağlı olarak "sportif ve hızlı" veya "konforlu ve neredeyse hissedilmeyen" vites geçişlerini destekler. 9 vitesi sayesinde motor, çoğunlukla ideal devir sayısı aralığında olur.

  • Das Bild zeigt eine Detailaufnahme der Hinterachslenkung.

    AMG Arka Aks Yönlendirme Sistemi

    Daha fazla çeviklik: Arka aks 100 km/saat'e kadar aksi yönde çalışır ve aks mesafesini fiilen kısaltır. Daha fazla güvenlik: 100 km/saat'ten itibaren aynı yönde çalışır ve böylelikle aks mesafesini fiilen uzatır.

  • Tüm tekerleklerden çekiş sistemi 4MATIC+

    Tüm tekerleklerden çekiş sistemi, arka aksı ön aksla değişken bir şekilde birleştirerek ideal tork dağılımını sağlar. Bu, ön tekerleklerden ve arka tekerleklerden tahrik arasında kademesiz bir geçişi mümkün kılar.

  • Das Bild zeigt die AMG Keramik Hochleistungs-Verbundbremsanlage.

    Olağanüstü performans için sofistike teknoloji.

    Art arda yapılan tam frenlemeden sonra bile, oldukça zorlu durumlarda güvenilirlikten asla taviz vermez. AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı* istisnai durumlarda bile güvenebileceğiniz yavaşlama değerleri sunar. Ayrıca geleneksel fren tertibatından daha hafiftir: Daha fazla sürüş dinamiği ve çeviklik için daha az miktarda yaylanmayan kütleye sahiptir.

    *Sadece Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ ve Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ için kullanılabilir.

Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin tahrik aksamı gösterilmektedir.
  • Sınırlı kaydırmalı, elektronik kontrollü, mekanik kilitli AMG diferansiyel

  • AMG RIDE CONTROL+

  • AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

  • AMG Arka Aks Yönlendirme Sistemi

  • Tüm tekerleklerden çekiş sistemi 4MATIC+

  • AMG yüksek performanslı seramik kompozit fren tertibatı

Motor teklifi


Ruhunu ortaya koymak için yollarda: Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin motorları.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'deki R6 motorunu keşfedin.

Motor teklifi


Ruhunu ortaya koymak için yollarda: Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin motorları.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'deki R6 motorunu keşfedin.

Egzoz turboşarjına ve elektrikli ilave kompresöre sahip 3,0 litre R6

Resimde, serbest duran 3,0 litre R6 motoru gösterilmektedir.

Egzoz turboşarjına ve elektrikli ilave kompresöre sahip 3,0 litre R6

Kalıcı biçimde elektriklendirilmiş, sürükleyici sürüş deneyimini hissedin. Entegre marş motoru alternatörü takviye eder ve reküperasyon gerçekleştirir, 48 V devre ağı güç tüketicilerini besler ve ilave kompresör rölantinin hemen üzerinde tork sağlar. Onun cazibesi, sıralı altı silindirin sessizliği.