Mercedes-Benz eCall Sistemi’nin devre dışı bırakılması

 

Değerli Müşterimiz,

 

Mercedes-Benz satış ve satış sonrası hizmetlerimiz ile müşteri memnuniyetini her zaman, en üst seviyede tutmaya özen göstermekteyiz. Bu vesileyle Mercedes-Benz markasına ve organizasyonuna olan güven ve bağlılığınız için teşekkür eder ve bağlılığınızın devam etmesini umarız.

 

T.C. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kurumu tarafından araçlarda bulunan ve katma değerli hizmet sunumuna imkan sağlayan uluslararası dolaşıma açık SIM kart kullanımına ilişkin alınan karar doğrultusunda, Mercedes me connect hizmetlerini 15.01.2019 tarihinde sonlandırmıştık. Aynı mevzuata uygunluk çerçevesinde, bazı modellerimizde bu kapsamda sunulan Mercedes-Benz eCall Sistemi de aşağıda belirtilen iki adımda devre dışı bırakılacaktır.

 

İlk adımda araç içerisinden Mercedes-Benz eCall ile yapılan otomatik veya manuel çağrılar ve bunların müşteri iletişim merkezine iletilmesi, 13.03.2020 tarihinde servis ziyaretine gerek kalmadan devre dışı bırakılacaktır.

 

İkinci adımda ise ilgili kumanda cihazı ve buna bağlı fonksiyonları devre dışı bırakılacaktır. Böylece Mercedes-Benz eCall tamamen kapatılmış olacaktır. Bu işlemin tamamlanabilmesi için servislerimizi ziyaret etmeniz gerekecektir. Bu aşamayla ilgili bilgilendirme ileri bir tarihte yapılacaktır.

 

Yürürlükteki mevzuat değişikliği nedeniyle oluşan bu zorunlu ve bağlayıcı uygulama için göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz. Bu hizmetin sonlandırılması ve diğer tüm sorularınız için bize Mercedes-Benz İletişim Hattı (444 62 44) aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

 

Saygılarımızla,
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.
 

Deactivation of Mercedes-Benz eCall System

 

Dear Customer,


With our Mercedes-Benz sales and after-sales services, we always strive to keep customer satisfaction at the highest level. On this occasion, we thank you for your trust and commitment to the Mercedes-Benz brand and organization. We hope that your commitment will continue.


Due to the decision taken by the Information and Communication Technologies Authority regarding the usage of a SIM card for the communication systems that enable rendering value-added services in the vehicles, we have ended Mercedes me connect services on 15.01.2019. Regarding the same legislation, the Mercedes-Benz eCall System offered in this scope for some of our models will be deactivated too in two phases shown below.


In the first step; the eCall function will be shutoff via server-side in 13.03.2020. For this step, you do not have to visit the workshop.


In the second step; we will deactivate the relevant control unit and the associated functions. So, the Mercedes-Benz eCall functions will be completely deactivated. For this step to be completed, the workshop visit will be necessary. The additional information for this step will be made at a later date.


We thank you for your understanding with respect to this obligatory and mandatory action we needed to take due to the change in the legislation in force. You can reach us through Mercedes-Benz Call Center (444 62 44), if you have any queries including deactivation of the services.


Sincerely yours,
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.