Yeni Mercedes-AMG GT
4-Kapı Coupé.

Performans artık 4 kapılı.

Motor versiyonları


Günlük kullanıma tamamen uygun.

Motor versiyonları


Günlük kullanıma tamamen uygun.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé

    Sıralı 6 motorun

    270 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    367 beygir gücü ile

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    4,9 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmedik şekilde çok yönlü Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+, etkileyici spor otomobil performansını zarif bir dört kapılı pratiklikle birleştiriyor. Alçak kaput, baskın ön yüzü ve kaslı vücut dili, dört kapılı Coupé'nin sportif genlerini gösterir nitelikte. 270 kW (367 BG) kapasiteli yenilikçi ve yüksek verimli sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinami ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 ileri vitesli şanzıman sayesinde, Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ her zaman en tepede.

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 9,4 - 9,1 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 215 - 209 g/km.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Resimde, bir cam cephe önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé yandan gösterilmektedir.

    Sıralı 6 motorun

    320 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    435 beygir gücü ile 

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    4,5 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmedik şekilde çok yönlü ve eşsiz Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+. Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé, etkileyici spor otomobil performansını zarif bir dört kapılı otomobilin günlük kullanım rahatlığıyla birleştirir. Derin motor kaputuna, baskın ön kısma ve kaslı vücut diline sahip çarpıcı tasarım, dört kapılı Coupé'nin sportif genini ön plana çıkarır. Start tuşuna basıldığı anda Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+'ın en üst sırada yer aldığı tasdik edilir. Yenilikçi ve yüksek verimli 320 kW (435 hp) gücündeki sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinami ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 ileri vitesli şanzıman sayesinde bu durum, en baştan itibaren kanıtlanır.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 9,4 - 9,1 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 215 - 209 g/km.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Resimde, bir yarış pistinde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé arka çaprazdan gösterilmektedir.

    V8 biturbo motorun

    470 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    639 beygir gücü ile

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    3,2 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Yarış sporları seviyesine sürüş dinamiği, nefes kesici sürüş deneyimi, en yüksek konfor. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+, dört kapılı model ailesinin en üst sırasında yer alır. Dinamik AMG motor yatakları, her sürüş durumunda 470 kW (639 BG) gücündeki motorun karosere olası en iyi şekilde bağlanmasını sağlar. Elektronik ayarlı AMG arka aks diferansiyel kilidi, özellikle de sportif sürüş tarzında virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar. 4-Kapı Coupé yalnızca 3,2 saniyede 0'dan 100 km/saat'e ulaşmakla kalmaz: Drift modunu da içeren ilave sürüş programı RACE sayesinde son derece sportif sürüş manevralarını da mümkün kılar. Süslemelere sahip Jet-Wing tasarımlı çarpıcı ön kısım ise ilk bakışta bir Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin geldiğini gösterir.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 11,3 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 257 g/km.

Dış mekan


Estetik. Atletik.

Dış mekan


Estetik. Atletik.

Resimde, kaldırım taşlı şehir manzarası önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé ön çaprazdan gösterilmektedir.
Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin dış mekanı

Odaklanmış enerji.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+, AMG'nin tasarım felsefesinin merkezinde: duyumsal netlik, çarpıcı ölçüler ve hacim dolu vücut.

Daha fazla alan, daha fazla güç, daha fazla etkilenme: Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé, yeni boyutlarda bir sürüş keyfi sunar. Bu spor otomobilin hangi Performance ailesine ait olduğundan şüpheye düşmezsiniz. Yarış sporları DNA'sı bu Coupé'nin her telinde bulunur ve dört kapılı aracı saf bir spor otomobile dönüştürür.

Resimde, bir sahil şeridinde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé çapraz arkadan gösterilmektedir.

Mükemmel kollar.

Kaslı omuzlara, Coupé formlu arka kısma ve güçlü tasarımlı tekerlek davlumbazlarına sahip Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+'ın arkadan görünümü de aracın GT ailesinin üyesi olduğunu kanıtlar.

Oldukça ince LED arka aydınlatma grubu, çok kademeli manuel açılabilen veya isteğe bağlı olarak sabit arka spoyler, gaz pedalına daha yoğun bir basma isteği yaratan duyguları uyandırır. Sonrasında ise ayarlanabilen AMG Performance egzoz tertibatının benzersiz sesi duyulur. Sonsuz GT hissiyatı.

Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin dış mekanı

İdeal hatlarını takip eder.

Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé’nin yalnızca önden görünüşü bile aracın gücünden şüphe etmemenizi sağlar. AMG GT ile olan yakınlık göz ardı edilemez.

İnce MULTIBEAM LED farlar, motor kaputunda iki güç bombesi, büyük hava girişleri ve AMG'ye özgü radyatör ızgarası fırtına gibi gelir. Tıpkı AMG GT R'de olduğu gibi ortadaki soğuk hava girişinin önünde yer alan AIRPANEL, aracın aerodinamik verimliliğini iyileştirir.

Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin dış mekanı

Özgür tarz.

Zarafet sonsuz sportiflikle buluşuyor: Çerçevesiz yan camlar ve ayrıca düz ve tamamen arkaya eğilmiş ön camlar klasik Coupé mimarisi ile birleşir.

Arka bölümdeki koltuk sırası, AMG GT modellerinin karakteristik hattına neredeyse pürüzsüz bir şekilde uyum sağlar. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-Kapı Coupé, biçimli yan hatları, geniş omuzları ve güçlü tasarıma sahip arka tekerlek davlumbazları ile net bir ifade verir: sportifliğin yeni formu dört kapılıdır.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 11,3 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 257 g/km

İç mekan


Sınır alanında evinizde.

İç mekan


Sınır alanında evinizde.

Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin iç mekanı gösterilmektedir.
Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé

Bindiğiniz andan itibaren hedefe odaklanır.

Nappa deri AMG Performance direksiyon simidindeki yeni ilave tuşlarla her şey kontrol altında: Spor otomobilinizin farklı parametrelerini değiştirin ve kişisel ayarlarınızı yapın.

Bireysel olarak yapılandırılabilen kombine gösterge ve 12,3 inç renkli ekrana sahip merkezi medya göstergesi sayesinde ilgili tüm bilgiler görüş alanınızda olur. Yeni ve eşsiz: Orta konsola entegre edilmiş sekiz ekran tuşu ve kumanda çubuğunda bir şalter elemanı.

Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin iç mekanı gösterilmektedir.

Sınır alanında evinizde.

Yeni Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-Kapı Coupé'nin kokpiti son derece yüksek kaliteli materyalleri ve üretim kalitesi ile hayran bırakır. Yeni AMG kokusu duyularınız için ayrı bir performans sunar.

Güvenlik ve konfor: Yüksek kaliteli Exclusive Nappa deri AMG koltuklar veya renkli kontrast süsleme dikişlerine sahip sportif DINAMICA AMG Performance koltuklar virajlarda mükemmel yanal tutuş sağlar.

Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin iç mekanı çepeçevre görünümde gösterilmektedir.

Tüm koltuklarda birinci sırada.

Daha fazla alan, daha fazla güç, daha fazla etkilenme: Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé daha fazla yer ve daha fazla kullanım seçeneği sunar. Gerçek bir Sedan konforu ile saf motor sporları duygusu.

4-Kapı Coupé ile uyumlu bir şekilde büyütülen AMG GT ailesi, günlük kullanım için bir otomobil arayan ancak Mercedes-AMG'nin eşsiz gücünden vazgeçmek istemeyen müşteriler için spor otomobil segmentinin kapısını açar. Bireysel donanım paketleri iç mekanı tamamlar.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 11,3 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 257 g/km

Arka bölüm


Arkada bile herkesin ilerisinde.

Arka bölüm


Arkada bile herkesin ilerisinde.

Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin arka bölümü gösterilmektedir.
Resimde, arka bölümdeki orta konsolda bulunan Business konsolun ekranına bir bakış gösterilmektedir.

Üç farklı arka koltuk varyasyonu.

Üç farklı arka koltuk varyasyonu.

Mercedes-AMG GT 4 Kapılı Coupé'nin arka bölümü en yüksek seviyede konfor sunar. Tekli koltukların ve kesintisiz koltuk sırasının yanı sıra işlevsel Business orta konsoluna sahip iki ayrı katlanabilir koltuk da temin edilebilir. Konfor tekli koltuklar daha fazla lüks sağlar ve yüksek kaliteli bir ambiyans oluşturur. Yolcular arka koltuklarda kapsamlı bilgi-eğlence fonksiyonlarına ve konfor özelliklerine erişebilir. İsteğe bağlı birinci sınıf arka bölüm temperlenmiş bardak tutucuları, kablosuz şarj fonksiyonu ve dokunmatik ekran gibi çok yönlü bireysel ayarlama olanakları ve konfor özellikleri sunar. Koltukların katlanabilirliği yükleme hacmini ekstradan genişletir. Dört kapılı Coupé böylelikle arka bölüm konusunda da lider konuma gelir.

Tahrik aksamı


İsteğe göre sürüş performansı.

Tahrik aksamı


İsteğe göre sürüş performansı.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin tahrik aksamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Elektrikli AMG arka aks diferansiyel kilidi.

Elektronik ayarlı AMG arka aks diferansiyel kilidi tüm sürüş durumlarında özellikle de sportif sürüş tarzında traksiyonu iyileştirir. Bu, virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar.

AMG RIDE CONTROL+

GT'ye özel uyarlanmış AMG havalı süspansiyon, iki yürüyen aksamı pratik bir şekilde kombine eder. Konforludan sportife kadar: Her durumda güçlü performans.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Oldukça dinamik bir sürüş tarzı için ideal. Sürüş moduna göre sportif ve hızlı vites değişimleri ve ayrıca neredeyse hissedilmeyen vites geçişleri:

9 vites sayesinde motor neredeyse her zaman ideal devir sayısı aralığında.

AMG arka aks direksiyon tertibatı

Daha fazla çeviklik: Arka aks 100 km/saat'e kadar aksi yönde çalışır ve aks mesafesini fiilen kısaltır. Daha fazla güvenlik: 100 km/saat'ten itibaren aynı yönde çalışır ve böylelikle aks mesafesini fiilen uzatır.

4MATIC+

Tüm tekerleklerden çekiş sistemi arka aksı ön aksla değişken bir şekilde birleştirerek ideal tork dağılımı sağlar. Bu, tüm tekerleklerden ve arka tekerleklerden tahrik arasında kademesiz bir geçişi mümkün kılar.

Dinamik AMG motor yatağı

Dinamik AMG motor yatakları her sürüş durumunda motorun karosere olası en iyi şekilde bağlanmasını sağlar. Sürüş programları üzerinden uyarlamanın ana karakteri belirlenir.

Fotoğraflar ve Videolar


Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé galerisi.

Fotoğraflar ve Videolar


Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé galerisi.

Resimde, bir şehir manzarası önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé ön çaprazdan gösterilmektedir.
Resimde, bir yarış pistinde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé arka çaprazdan gösterilmektedir.
Resimde, bir villa önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé yandan gösterilmektedir.
Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin iç mekanı gösterilmektedir.
Resimde, bir teknik odada serbest halde duran AMG 4,0 litre V8 biturbo motor gösterilmektedir.
Resimde, bir cam cephe önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé yandan gösterilmektedir.
Resimde, bir şehir manzarası önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé ön çaprazdan gösterilmektedir.
Resimde, bir şehir sahnesi önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé arka çaprazdan gösterilmektedir.
Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin iç mekanı gösterilmektedir.
Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin tahrik aksamı gösterilmektedir.
Resimde, bir teknik odada serbest duran AMG 3,0 litre R6 turbo motor gösterilmektedir.