Performans.

Daha fazla dinamizm. 

Modeller


3 farklı AMG performansı.

Modeller


3 farklı AMG performansı.
  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Sıralı 6 motorun

    270 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    367 beygir gücü ile

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    4,9 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmedik şekilde çok yönlü Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+, etkileyici spor otomobil performansını zarif bir dört kapılı pratiklikle birleştiriyor. Alçak kaput, baskın ön yüzü ve kaslı vücut dili, dört kapılı Coupé'nin sportif genlerini gösterir nitelikte. 270 kW (367 BG) kapasiteli yenilikçi ve yüksek verimli sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinami ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 ileri vitesli şanzıman sayesinde, Yeni Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ her zaman en tepede.

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 9,4 - 9,1 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 215 - 209 g/km.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Resimde, bir cam cephe önünde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé yandan gösterilmektedir.

    Sıralı 6 motorun

    320 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    435 beygir gücü ile 

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    4,5 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Beklenmedik şekilde çok yönlü ve eşsiz Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+. Yeni Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé, etkileyici spor otomobil performansını zarif bir dört kapılı otomobilin günlük kullanım rahatlığıyla birleştirir. Derin motor kaputuna, baskın ön kısma ve kaslı vücut diline sahip çarpıcı tasarım, dört kapılı Coupé'nin sportif genini ön plana çıkarır. Start tuşuna basıldığı anda Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+'ın en üst sırada yer aldığı tasdik edilir. Yenilikçi ve yüksek verimli 320 kW (435 hp) gücündeki sıralı altı silindirli motor, aktif aerodinami ve AMG SPEEDSHIFT TCT 9 ileri vitesli şanzıman sayesinde bu durum, en baştan itibaren kanıtlanır.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 9,4 - 9,1 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 215 - 209 g/km.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Resimde, bir yarış pistinde duran Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé arka çaprazdan gösterilmektedir.

    V8 biturbo motorun

    470 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler.

    639 beygir gücü ile

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    3,2 saniyede

    0 ‘dan 100 km/saat'e ulaşır.

    Yarış sporları seviyesine sürüş dinamiği, nefes kesici sürüş deneyimi, en yüksek konfor. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+, dört kapılı model ailesinin en üst sırasında yer alır. Dinamik AMG motor yatakları, her sürüş durumunda 470 kW (639 BG) gücündeki motorun karosere olası en iyi şekilde bağlanmasını sağlar. Elektronik ayarlı AMG arka aks diferansiyel kilidi, özellikle de sportif sürüş tarzında virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar. 4-Kapı Coupé yalnızca 3,2 saniyede 0'dan 100 km/saat'e ulaşmakla kalmaz: Drift modunu da içeren ilave sürüş programı RACE sayesinde son derece sportif sürüş manevralarını da mümkün kılar. Süslemelere sahip Jet-Wing tasarımlı çarpıcı ön kısım ise ilk bakışta bir Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'nin geldiğini gösterir.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 11,3 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 257 g/km.

Yürüyen aksamlı V8 modelleri


İsteğe göre sürüş performansı.

Yürüyen aksamlı V8 modelleri


İsteğe göre sürüş performansı.

Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin tahrik aksamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Elektrikli AMG arka aks diferansiyel kilidi.

Elektronik ayarlı AMG arka aks diferansiyel kilidi tüm sürüş durumlarında özellikle de sportif sürüş tarzında traksiyonu iyileştirir. Bu, virajlarda daha iyi bir hızlanma sağlar.

AMG RIDE CONTROL+

GT'ye özel uyarlanmış AMG havalı süspansiyon, iki yürüyen aksamı pratik bir şekilde kombine eder. Konforludan sportife kadar: Her durumda güçlü performans.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Oldukça dinamik bir sürüş tarzı için ideal. Sürüş moduna göre sportif ve hızlı vites değişimleri ve ayrıca neredeyse hissedilmeyen vites geçişleri:

9 vites sayesinde motor neredeyse her zaman ideal devir sayısı aralığında.

AMG arka aks direksiyon tertibatı

Daha fazla çeviklik: Arka aks 100 km/saat'e kadar aksi yönde çalışır ve aks mesafesini fiilen kısaltır. Daha fazla emniyet: 100 km/saat'ten itibaren aynı yönde çalışır ve böylelikle aks mesafesini fiilen uzatır.

4MATIC+

Tüm tekerleklerden çekiş sistemi arka aksı ön aksla değişken bir şekilde birleştirerek ideal tork dağılımı sağlar. Bu, tüm tekerleklerden ve arka tekerleklerden çekiş arasında kademesiz bir geçişi mümkün kılar.

Dinamik AMG motor yatağı

Dinamik AMG motor yatakları her sürüş durumunda motorun karosere olası en iyi şekilde bağlanmasını sağlar. Sürüş programları üzerinden uyarlamanın ana karakteri belirlenir.

Motor teklifi


Her şeyini ortaya koymak için yaratıldı: AMG GT 4-Kapı Coupé'nin motorları.

Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'deki sıralı 6 silindir veya V8 motorunu keşfedin.

Motor teklifi


Her şeyini ortaya koymak için yaratıldı: AMG GT 4-Kapı Coupé'nin motorları.

Mercedes-AMG GT 4-Kapı Coupé'deki sıralı 6 silindir veya V8 motorunu keşfedin.

  • V8 biturbo motor

    AMG 4,0 litre V8 biturbo motor

    Resimde, serbest duran AMG 4,0 litre V8 biturbo motor gösterilmektedir.

    AMG 4,0 litre V8 biturbo motor

    Mercedes-AMG'den 4,0 litre V8 motor, çok hassas dozajlanabilen güç çıkışı ile birlikte patlayıcı güç dağılımı ile büyüler. Twin-Scroll turboşarjlar daha iyi bir tepki tutumu için silindir kafalarının arasına yerleştirilmiştir. Silindir kapatma fonksiyonu düşük güç talebinde tüketimi azaltır.

  • Sıralı 6 silindir

    Egzoz turboşarjına ve elektrikli ilave kompresöre sahip 3,0 litre sıralı 6 silindir

    Resimde, serbest duran 3,0 litre R6 motoru gösterilmektedir.

    Egzoz turboşarjına ve elektrikli ilave kompresöre sahip 3,0 litre sıralı 6 silindir

    EQ Boost desteğine sahip elektriklendirilmiş motorun sürüklediği sürüş deneyimi ve siz aksini isteyene kadar, şaşıracağınız sessizlikte bir altı silindir motor performansı.

AMG özel donanımlar


Daha fazla sürüş performansı. Daha fazla GT hissi.

AMG özel donanımlar


Daha fazla sürüş performansı. Daha fazla GT hissi.

    AMG DYNAMIC PLUS Paketi

    Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'nin ön göğsü gösterilmektedir.

    AMG DYNAMIC PLUS Paketi azami sürüş keyfini ve olası en yüksek çevikliği temsil eder. Daha fazla artırılmış sürüş dinamiği için en önemli özel donanımları içeren çok sayıda yüksek performanslı bileşeni çekici bir pakette birleştirir. Böylelikle sürüş keyfi daha duygusal bir hale dönüşür.

    COMAND 

    Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'deki COMAND Online'a sahip kokpit gösterilmektedir.

    Mercedes Look-and-Feel özelliğine sahip olan ön konsola entegre edilmiş premium navigasyon sistemi COMAND ile hedefe daha hızlı ve sakin bir şekilde ulaşırsınız. 
    AMG Track Pace uygulaması ile kendi sürüş tarzınızı daha detaylı ve profesyonel bir şekilde analiz etmek için ideal araç sunulur. Böylelikle performansınızı eğitmen olmadan da iyileştirebilir ve diğer sürücülerin performansı ile karşılaştırabilirsiniz. Gösterim basit, sezgisel ve anlaşılırdır. Sürüş verilerinizi kaydedebilir ve örneğin sosyal ağlarda başka yarış hayranları ile paylaşabilirsiniz.

    AMG direksiyon simidi kumanda tuşları

    Resimde, Mercedes-AMG GT 4 kapılı Coupé'deki AMG direksiyon simidi tuşları gösterilmektedir.

    AMG direksiyon simidi kumanda tuşları ile direksiyon simidiniz aşırı sportif bir tasarıma sahip olur. Bu tuşlar belirli sürüş dinamiği fonksiyonlarına hızlı ve doğru bir şekilde kumanda etmenizi sağlar. Odaklanmış, yoğun ve performans odaklı bir sürüş hissi ve kokpitte otantik bir yarış otomobili atmosferi için.

    Mercedes-AMG Markası


    Driving Performance Dünyası.

    Mercedes-AMG Markası


    Driving Performance Dünyası.

    Resimde, yarış pistindeki farklı Mercedes-AMG GT araçları gösterilmektedir.

    Mercedes-AMG araçlarının geniş çok yönlülüğünü deneyimleyerek yoğun Driving Performance'ın sizi alıp götürmesine izin verin.