Şimdi elektriğin Mercedes’i var.

Elektrikli ve plug-in hibrit araçlarımızı keşfedin.

Şimdi elektriğin Mercedes’i var.

Elektrikli ve plug-in hibrit araçlarımızı keşfedin.

Electric Intelligence


Electric Intelligence. Geleceğin Elektrikli Aracı.

Mercedes-Benz ve smart, EQ markası ile tüm ürün ve hizmetleri için bir elektro mobil ekosistemi oluşturuyor.

Electric Intelligence


Electric Intelligence. Geleceğin Elektrikli Aracı.

Mercedes-Benz ve smart, EQ markası ile tüm ürün ve hizmetleri için bir elektro mobil ekosistemi oluşturuyor.

The image shows Mercedes-Benz's electromobile fleet, headed by the Concept EQ.
A hallmark feature of the Concept EQ study is the blue illuminated front end.

Sürüş Sistemleri ve Modeller


Herkes için doğru güç sistemi ve uygun model. 

İşte bu bizim “Electric Intelligence” tanımımız.

Elektrikli otomobillerin şehre has özellikleri: ilk hareketten itibaren tam güç, sıfır emisyon ve sessiz sürüş. Plug-in hibrit araçlar ise bu avantajları geniş bir içten yanmalı motor yelpazesiyle birleştiriyor.

Sürüş Sistemleri ve Modeller


Herkes için doğru güç sistemi ve uygun model. 

İşte bu bizim “Electric Intelligence” tanımımız.

Elektrikli otomobillerin şehre has özellikleri: ilk hareketten itibaren tam güç, sıfır emisyon ve sessiz sürüş. Plug-in hibrit araçlar ise bu avantajları geniş bir içten yanmalı motor yelpazesiyle birleştiriyor.

Elektrikli sürüş.

In town in particular the totally emission-free all-electric drive offers a completely new driving experience.

Elektrikli sürüş.

"Çok sık araç kullanıyorum ve çoğunlukla da şehir içinde oluyorum. Bunu emisyonsuz yapmak mümkün mü?"

"Çok sık araç kullanıyorum ve çoğunlukla da şehir içinde oluyorum. Bunu emisyonsuz yapmak mümkün mü?"

Mercedes-Benz'in tam elektrikli sürüş sistemi ile neredeyse sessiz ve tamamen emisyonsuz biçimde yollardasınız; şehir trafiği için ideal. Tamamen yeni sürüş keyfini yaşayın.

EQ Power.

Plug-in hibrit sürüşlü EQ Power modellerimiz, her iki dünyanın da en iyilerini birleştirir: dinamizm ve verimlilik ile yanmalı bir motorun menzili.

EQ Power.

Plug-in hibrit sürüşlü EQ Power modellerimiz, her iki dünyanın da en iyilerini birleştirir: dinamizm ve verimlilik ile yanmalı bir motorun menzili.

GLC 350 e 4MATIC'te çekiş gücünü elektrikli ve içten yanmalı motor sağlar.

* 34 km'ye kadar tamamen elektrikli sürüş.
* Tamamen elektrikli sürüş yapıldığında, özellikle de şehir içi trafikte düşük tüketim.
* Akü, priz, reküperasyon ve motor üzerinden şarj imkanı.

Şehir trafiğinde tamamen elektriksel olarak hareket edebilir, aracınızı evde ya da dışarıdaki şarj istasyonlarında şarj edebilir ve uzun yolculuklarda birbirlerine yakın mesafedeki şarj duraklarının rahatlığından faydalanabilirsiniz.

Plug-in hibritte çekiş gücünü elektrikli ve içten yanmalı motor sağlar. Bu konseptte, aracın yüksek voltajlı aküsünü reküperasyona ek olarak bir prizde veya şarj istasyonunda yükleyebilirsiniz. Yüksek performanslı ve yüksek voltajlı lityum-iyon akü sayesinde daha uzun yollar tamamen elektrikli bir şekilde kat edilebilir.

Mercedes-Benz, Plug-in hibrit araçları için modüler bir yapı kutusu geliştirmiştir: Modele göre dört veya altı silindirli benzinli motor, hibrit modülü ve çeşitli güç seviyelerinde aküler ile kombine edilmiştir.

EQ Power araçları keşfedin


Mercedes-Benz EQ Power araçları.

EQ Power araçları keşfedin


Mercedes-Benz EQ Power araçları.

The comprehensive Mercedes-Benz EQ Power fleet provides the right plug-in hybrid vehicle for any demands.

"Hepimizin otomobillerimizden farklı talepleri var. Taleplerimi karşılayan bir plug-in hibrit var mı?"

Kesinlikle. Plug-in hibritinizi sadece şehir sınırları içinde kullanıp kullanmadığınızı veya daha uzun mesafeleri gidip gelmediğinize bakılmaksızın. Büyük filomuz her türlü talep için doğru modeli sunar.

  • GLC 350 e 4MATIC

    Mercedes-Benz EQ Power: GLC 350 e 4MATIC.

    GLC 350 e 4MATIC, her iki dünyanın da en iyilerini birleştirir: güç, pürüzsüz çalışma özellikleri ve olağanüstü verimlilik. Elektrikli sürüş sistemi, çevik sürüş keyfini çok düşük yakıt tüketimi ve sıfır yerel emisyon ile birleştirir.

    GLC 350 e 4MATIC, tamamen elektrik gücüyle 34 km'ye kadar bir mesafeyi kapsayabilir. 235 kW (320 bg) bir sistem çıkışı ve 560 Nm'lik sistem torku ile kendi segmentinde yeni mihenk taşları belirliyor. Tam elektrikli sürüş modunda araç 140 km/s'lik en yüksek hızlara ulaşır.

    8,7 kWh (22 Ah) kapasiteli lityum-iyon yüksek voltajlı akü, şarj istasyonlarında en fazla 2 saatte ve ev tipi prizlerde yaklaşık 4 saatte şarj olur. Araç hareket ederken geri kazanım teknolojisi de aküyü şarj eder. Bu, özellikle verimli sürüş için gerekli olan enerjinin kullanılabilirliğini artırır.

    GLC 350 e 4MATIC karma koşullarda güç tüketimi: 15.2 – 13.9 kWh/100km; karma koşullarda yakıt tüketimi: 2.7-2.5 l/100 km; karma koşullarda CO2 emisyonu: 64-59 g/km.

    +34 km

    elektrik menzili

    5.9 s

    0-100 km/h

  • GLC 350 e 4MATIC Coupé

    Mercedes-Benz EQ Power: GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    Bir yaşam tarzı bu şekilde sportif ve verimli olabilir: GLC 350 e 4MATIC Coupé plug-in hibrit, tamamen yeni bir seviyede çevik hakimiyet özelliklerini verimli tüketim ile birleştirir. GLC 350 e 4MATIC Coupé, 155 kW (211 bg) ve 350 Nm üreten bir yanmalı motorunun yanı sıra 85 kW (116 bg) ve 340 Nm üreten bir elektrikli motorla çalışır, toplam 235 kW (320 bg) sistem çıkışı. Eklenen tork ve 4MATIC dört tekerden çekiş sistemli Boost etkisi, özellikle çevik tutuş özelliklerini garanti eder.

    Lityum-iyon akü oldukça hızlı bir şekilde yeniden şarj olmaktadır: Ünite, bir şarj istasyonunda en fazla 2 saatte ve ev tipi bir ana elektrik prizinde yaklaşık 4 saatte tamamen yeniden şarj olur. Akıllı tam hibrit sürüş, elektrikli sürüşü mümkün olduğunca verimli kullanmak için rota ve trafik durumunu dikkate alır. Sonuç olarak, elektrik aralığını ideal şekilde kullanabilir ve verimlilik seviyelerini artırabilirsiniz.

    GLC 350 e 4MATIC Coupé karma koşullarda güç tüketimi: 15.2-13.9 kWh/100km; karma koşullarda yakıt tüketimi: 2.7-2.5 l/100 km; karma koşullarda CO2 emisyonu: 64-59 g/km.

    +34 km

    elektrik menzili

    5.9 s

    0-100 km/h

EQ Power sürüşünü anlama


EQ Power sürüşünü keşfedin.

Elektrikli motor ve benzinli motorun birleşimi tamamen yeni bir sürüş deneyimi sunuyor. Özel EQ Power sürüş bileşenleri hakkında daha fazla bilgi edinin.

EQ Power sürüşünü anlama


EQ Power sürüşünü keşfedin.

Elektrikli motor ve benzinli motorun birleşimi tamamen yeni bir sürüş deneyimi sunuyor. Özel EQ Power sürüş bileşenleri hakkında daha fazla bilgi edinin.

Mercedes-Benz EQ Power: plug-in hybrid drive.

Şarj girişi

Lityum-iyon yüksek voltajlı aküler, arka tampon üzerindeki şarj girişi kullanılarak şarj edilebilir.

HV lityum-iyon akü

Bir varış yeri girildiğinde, HV lityum-iyon akünün şarj/deşarj seviyesi, yolculuğun tüm gidişatı boyunca optimum enerji kullanımı için kontrol edilir.

Elektrikli motorla birleşen hibrit vites

İçten yanmalı motor ve elektrikli motor, 9G-TRONIC otomatik vitesle birleştirildi.

İçten yanmalı motor

Modele bağlı olarak, 4 ya da 6 silindirli içten yanmalı motorlar, hibrit modülerle ve bataryalarla birleştirilmiştir.

Geri kazanımlı fren sistemi

Ayağınızı gaz pedalından çekerek (iptal modu) veya fren yaparak yavaşladığınızda elektrikli motor, bir alternatör olarak işlev görür ve tekerleklerde fren torku üretir. Geri kazanılmış elektrik enerjisi şarj seviyesini artırarak aküye geri akar.

Plug-in hibrit sürüş modları


Plug-in hibrit sürüş modları.

Plug-in hibrit sürüş modları


Plug-in hibrit sürüş modları.

The selected drive mode is displayed in the plug-in hybrid's instrument cluster.

Intelligent drive yönetimi, mümkün olduğunca verimli bir şekilde enerji üretmek ve maksimum bir mesafeye ulaşmak için otomatik olarak ideal yanmalı motor ve elektrikli motorun birleşimini seçer. Fakat sürüş modları arasında tek tek geçiş yapabilirsiniz. Sürüş programına bağlı olarak, dört sürüş modu mevcuttur:

  • Hibrit: Elektrik modu, itme ve geri kazanım gibi tüm hibrit fonksiyonlar mevcuttur ve mümkün olan en düşük tüketimi sağlamak için sürüş durumuna ve rotaya göre otomatik olarak devreye alınırlar.
  • E-MODE: Sadece elektrik enerjisiyle sürüş içindir.
  • E-SAVE: HV lityum-iyon akünün şarj seviyesi korunur – daha sonraki bir noktada sadece elektrik enerjisiyle sürüş için. Elektrik modu bu nedenle sadece sınırlı ölçüde kullanılabilir.
  • CHARGE: HV lityum-iyon aküyü yolculuk sırasında yanmalı motor ile şarj eder. Elektrikli mod sadece burada kullanılamaz.

EQ Boost.

EQ Boost.

Mercedes-Benz Yeni C-Serisi: EQ Boost
Mercedes-Benz Yeni CLS: EQ Boost
  • Elektrikli yardımcı kompresöre sahip yeni akıllı turboşarj ile birlikte entegre marş motoru alternatörü, düşük tüketimle birlikte mükemmel bir güç aktarımı ve sürüş kültürü sağlar.
  • Entegre marş motoru alternatörü, marş motorunu ve alternatörü yüksek performanslı bir elektrik motorunda (16 kW / 22 PS) birleştirir ve içten yanmalı motoru (Boost fonksiyonu) hızlanmada destekler. Ek olarak süzülme ve reküperasyon da sağlar.

Mercedes-Benz Yeni C-Serisi ve Yeni CLS, EQ Boost özelliğine sahiptir.

EQ Power +.

EQ Power +.

Tam enerjiyle ileri.

Forumla 1'de yıllardır hibrit teknolojisine dayanıyor ve büyük başarılar elde ediyor.

Tam enerjiyle ileri.

2014 yılından bu yana Formula 1'de hibrit teknolojisini kullanıyoruz ve muhteşem başarılar elde ediyoruz: Sürücülerimiz ve mühendislerimiz üç kez arka arkaya dünya şampiyonu oldular. F1 W08 Hybrid EQ Power+, 2017 sezonunda Mercedes-Benz'in ilk aracı olarak yeni elektro markamızın işaretini taşıyor.

Rotaya dayalı kullanım modu stratejisi


Hareket halindeyken ileri bakın.

Rotaya dayalı kullanım modu stratejisi


Hareket halindeyken ileri bakın.

Rotaya dayalı kullanım modu stratejisi, kapsamlı bir şekilde, en etkili sürüş konusunda sizi destekliyor. Sistem, COMAND Online, multimedya ve navigasyon ön hazırlığı verilerini kullanarak ideal sürüş modu sıralarının düzenlenmesinden sorumludur. Bir varış yeri girildiğinde, HV lityum-iyon akünün şarj/deşarj seviyesi, yolculuğun tüm gidişatı boyunca optimum enerji kullanımı için kontrol edilir.

Sonuç olarak bu özellik şehir sınırlarına ulaştığınızda şarj edilmiş bir akü gibi öğeleri garanti eder, böylece dur-kalk trafiğini etkin bir şekilde kullanabilir ve elektriksel olarak mümkün olduğunca sık bir şekilde sürebilirsiniz. Şehir sınırları dışında, rotaya dayanan kullanım modu stratejisi, lityum-iyon yüksek voltajlı akülerin her zaman yolculuğun geri kalanı için en ideal şekilde şarj edildiği anlamına gelir.

Dokunsal gaz pedalı


Dokunsal gaz pedalı.

Dokunsal gaz pedalı


Dokunsal gaz pedalı.

Dokunsal gaz pedalı, sürüş modunu daha kolay değiştirir: E-MODE'da elektrikli sürüş esnasında gaz pedalında bir basınç noktası hissederseniz, mevcut maksimum elektrik enerjisini anımsamışsınızdır. Pedala basmaya devam ederseniz yanmalı motor devreye girer. ECO Asistanı, verilen bu sürüş durumunda, yanmalı motoru kapatmak için ayağınızı gaz pedalından çekmeniz gerektiğini belirten bir çift darbeyi kullanır.
Geri kazanım ve iptal modu

Geri kazanım sayesinde artan elektrik aralığı


Enerji kazanmak için frene basın.

Geri kazanım sayesinde artan elektrik aralığı: Ayağınızı gaz pedalından çekerek (iptal modu) veya fren yaparak yavaşladığınızda elektrikli motor, bir alternatör olarak işlev görür ve tekerleklerde fren torku üretir. Geri kazanılmış elektrik enerjisi şarj seviyesini artırarak aküye geri akar.

 

Geri kazanım sayesinde artan elektrik aralığı


Enerji kazanmak için frene basın.

Geri kazanım sayesinde artan elektrik aralığı: Ayağınızı gaz pedalından çekerek (iptal modu) veya fren yaparak yavaşladığınızda elektrikli motor, bir alternatör olarak işlev görür ve tekerleklerde fren torku üretir. Geri kazanılmış elektrik enerjisi şarj seviyesini artırarak aküye geri akar.

 

The energy flow within a plug-in hybrid vehicle is illustrated on the media display.
Aşağıda dört geri kazanım seviyesi mevcuttur:
  • D+: İptal modu, geri kazanım yok
  • D: Ortalama geri kazanım
  • D –: Yüksek geri kazanım
  • DAuto: Geri kazanım trafik durumuna bağlıdır

Hibrit sürüş.

Hybrid drive offers minimal consumption and peak dynamism with the electric extra boost.

Hibrit sürüş.

"Daha fazla güç, daha az tüketim. Verimliliğe değer veriyorum."

"Daha fazla güç, daha az tüketim. Verimliliğe değer veriyorum."

Elektrikli ekstra güç desteği ile maksimum dinamiklik ve minimum tüketim: Elektrikli sürüş ile içten yanmalı motorun mükemmel bileşimini tanıyın.

Geleceğin mobilitesi.


Geleceğin mobilitesi.

Mercedes-Benz, yenilikler ve geleneksel mühendislik ruhu ile bilinir. Geleceğe yön veren sürüş konseptlerimizi ve en yeni EQ teknolojilerimizi hemen şimdi deneyin.

Geleceğin mobilitesi.


Geleceğin mobilitesi.

Mercedes-Benz, yenilikler ve geleneksel mühendislik ruhu ile bilinir. Geleceğe yön veren sürüş konseptlerimizi ve en yeni EQ teknolojilerimizi hemen şimdi deneyin.

smart.


smart.

smart otomobillerimize göz atın.

smart.


smart.

smart otomobillerimize göz atın.

smart eq fortwo

smart EQ fortwo

smart eq fortwo cabrio

smart EQ fortwo cabrio

smart eq forfour

smart eq forfour

Sosyal medyada EQ.

Sosyal ağdaki en yeni içeriklerden haberdar olun.

Sosyal medyada EQ.

Sosyal ağdaki en yeni içeriklerden haberdar olun.

Sosyal Medyada Keşfedin: #SwitchtoEQ

Sandığınızdan da yakın bir gelecek.

Mercedes-Benz E-Mobilite’yi keşfedin.