Tahrik Sistemimiz


Performansı yaşayan herkes için.

Rekabete, fikirlere, yüksek performansa ve üstünlüğe inanıyoruz. Mühendislik sanatının çok özel bir duruşla kesiştiği yer: Mercedes-AMG dünyasına hoş geldiniz. Bu iddia ile yarış pisti ve yol için performans otomobilleri tasarlıyoruz ve bunu "AMG Driving Performance" (AMG Sürüş Performansı) olarak adlandırıyoruz.

Tahrik Sistemimiz


Performansı yaşayan herkes için.

Rekabete, fikirlere, yüksek performansa ve üstünlüğe inanıyoruz. Mühendislik sanatının çok özel bir duruşla kesiştiği yer: Mercedes-AMG dünyasına hoş geldiniz. Bu iddia ile yarış pisti ve yol için performans otomobilleri tasarlıyoruz ve bunu "AMG Driving Performance" (AMG Sürüş Performansı) olarak adlandırıyoruz.

Resimde, birçok Mercedes-AMG aracı gösterilmektedir.
Videoda, birçok Mercedes-AMG aracı gösterilmektedir.
Tekrar oynat
Resimde, Mercedes-AMG GT araçları gösterilmektedir.
Resimde, Mercedes-AMG GT araçları gösterilmektedir.

AMG DNA'sı – Bir Mercedes-AMG'yi özel kılan şey nedir?

Baştan sona kadar performans yapısına sahip her Mercedes-AMG, yeni bir Mercedes-Benz modelinin araç mimarisi planlamasından itibaren Affalterbach'ta bütünsel olarak geliştirilir ve tasarlanır.

Bu, özellikle de tamamen kendi bünyemizde inşa edilen Mercedes-AMG GT modelleri için geçerlidir. 2000 çalışanımızın 800'ünden fazlası yalnızca geliştirme biriminde çalışmaktadır. Tüm bileşenlerin ideal biçimde uyarlanması, sadece yolda değil; aynı zamanda yarış pistinde de sürüş keyfi sunan bir araç ortaya çıkarır. Bu yetkinliklerin verdiği güçle çok özel bir DNA'ya sahip araçlar üretiyoruz: AMG DNA'sı.

Resimde, bir Mercedes-AMG 4,0 litre V8 biturbo motor gösterilmektedir.

Tutkunuzu serbest bırakın, gücünüze hakim olun.

AMG Driving Performance'ın kalbi her zaman motordur. Ancak tüm tahrik aksamının hassas etkileşimi ve yürüyen aksamın mükemmel koordinasyonu motorun gücünü yola taşır.

Bir Mercedes-AMG ile hızlanmayı kendi vücudunuzda hissedersiniz: Ani, yoğun, güçlü ve etkileyici. Bunu, AMG Performance’ın eşsiz tahrik aksamı sağlar. Yüksek performans ve ön plana çıkan verimlilik birlikte, dinamik tepki tutumunu ve üstün çevikliği temsil eder.

Resimde, bir Mercedes-AMG GT C Coupé arka görünümden gösterilmektedir.

Birbirine mükemmel uyarlanmış tutkular.

Bir Mercedes-AMG ile de A noktasından B noktasına gidersiniz, ancak bunu kendinize has bir tarzda yaparsınız. Önünüze çıkan her virajı, bir davet olarak gördüğünüzden bolca eğlenirsiniz.

Aktif ve bilinçli bir şekilde sürüş yaparsınız çünkü sürüş dinamiği kişiliğinizi ifade etme şeklidir. Tüm bunlar olurken Mercedes-AMG sizi her zaman destekler. Çünkü yenilikçi AMG yürüyen aksam teknolojisi, dinamizm ve kontrol arasında denge sağlar ve böylelikle sadece bir amaç doğrultusunda çalışır: Her viraja hakim olma hissi.

Resimde, bir Mercedes-AMG GT R Coupé salonu ve farı gösterilmektedir.
Tekrar oynat

Adrenalini duyulabilir hale getiriyoruz.

Start düğmesine bastığınızda tutku başlar. İhtişamlı ve net. Egzoz sisteminin güçlü ve dolgun gürlemesi, her Mercedes-AMG'nin eşsiz özelliklerinden biridir.

Aynı zamanda her model kendine özgü ses ifadesini ortaya koyar. Seçilen sürüş programlarına incelikli bir şekilde uyarlanmış ses deneyimi, sürüş sırasında kendini tamamen ortaya çıkarır. Böylece her sürüş durumu uygun parça ile desteklenir. Sizin gibi duygusal performans tutkunları için eşsiz bir senfoni, öyle değil mi?

Resimde, bir Mercedes-AMG GT Roadster yan ön görünümden gösterilmektedir

AMG Performance'ı her zaman tasarımından tanırsınız.

Mercedes-AMG'ye yolda rastlayan, duyguların hareketli halini görür. Bu aracı kullananlar tutkulu bir ifade ortaya koyar. Baskın ve eşsiz tasarım dili, her Mercedes-AMG'nin, performansın tartışmasız temsilcisi olarak algılanmasını sağlar.

AMG'ye özgü radyatör ızgarası ve büyük hava girişleri her Mercedes-AMG'ye benzersiz bir tasarım kazandırır. Çarpıcı boyuna taşıyıcı kaplamaları, difüzör, modele bağlı arka spoylerler ve dört adede kadar egzoz çıkışı, motor sporlarına bağlılığı görünebilir kılar.

Mercedes-AMG GT R: karma yakıt tüketimi: 13,1 l/100 km; karma CO2 emisyonları: 299 g/km;

Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: 13 l/100 km; karma CO2 emisyonları: 298 g/km.[1]

[1] Belirtilen değerler yasal olarak şart koşulan ölçme teknikleri ile elde edilmiştir. Söz konusu değerler, “NEFZ-CO2 değerleri“ olup Madde 2, No. 1 AB Uygulama Yönetmeliği (EU) 2017/1153 çerçevesindedir. Yakıt tüketimi değerleri bu değerler temelinde hesaplanmıştır. Akım tüketimi, 692/2008/EG yönetmeliği uyarınca tespit edilmiştir.

AMG Teknolojisi ve İnovasyon


Affalterbach'tan Driving Performance.

AMG ve motor sporları bugün ayrılmaz bir şekilde birbirine bağlıdır. Yüksek performans, hassasiyet ve verimlilik azmi, AMG'nin profesyonel bir öz benlik saygısıdır. Bu nedenle her Mercedes-AMG aracı mükemmel performansa, etkileyici sürüş keyfine ve en ince ayrıntısına kadar kaliteye yönelik verilmiş bir sözdür.

AMG Teknolojisi ve İnovasyon


Affalterbach'tan Driving Performance.

AMG ve motor sporları bugün ayrılmaz bir şekilde birbirine bağlıdır. Yüksek performans, hassasiyet ve verimlilik azmi, AMG'nin profesyonel bir öz benlik saygısıdır. Bu nedenle her Mercedes-AMG aracı mükemmel performansa, etkileyici sürüş keyfine ve en ince ayrıntısına kadar kaliteye yönelik verilmiş bir sözdür.

    Mercedes-AMG'ye ait tipik bir V8 motoru

    Resimde, bir Mercedes-AMG 4,0 litre V8 biturbo motor gösterilmektedir.

    Her Mercedes-AMG modelinin kalbi motordur, örneğin 350 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. (476 BG) ila 470 kWNominal güç ve nominal tork ile ilgili 595/2009 (AT) talimatının geçerli olan metnine göre veriler. (639 BG) arasında birden fazla güç kademesine sahip 4,0 litre V8 biturbo motor. Spontane tepki tutumu, üstün güç dağılımı, yarış sporları seviyesinde performans değerleri, yüksek verimlilik ve ayrıca markaya özgü V8 motor sesi tipik özellikleri arasında yer alır.

    AMG şanzımanları

    Resimde, AMG SPEEDSHIFT DCT 7G gösterilmektedir.

    AMG SPEEDSHIFT şanzımanlar özellikle dinamik bir sürüş tarzında size destek olur ve her sürüşte gerçek motor sporları havası oluşturur. Sürüş moduna bağlı olarak sportif ve hızlı vites değişimleri ve neredeyse hissedilmeyen konforlu vites değiştirme işlemleri: Azami vites sayesinde motor çoğu zaman ideal devir aralığında bulunur.

    AMG frenleri

    Resimde, AMG yüksek performanslı kompozit fren tertibatı gösterilmektedir.

    Geniş boyutlu fren disklerine sahip AMG yüksek performanslı kompozit fren sistemi, mükemmel yavaşlama değerleri ve hassas dozajlanabilirlik sunar. Fren sistemi aşırı yüklenmede bile kısa frenleme mesafeleriyle, hassas tepki tutumuyla, yüksek stabilitesi ve uzun ömürlülüğüyle ile büyüler.

    AMG Track Pace (AMG Pist Temposu)

    Resimde, medya ekranındaki AMG Track Pace gösterilmektedir.

    Yarış pistindeki turunuzu doğrudan aracınızın bilgi ve eğlence sistemi yardımıyla kaydedin. Delta sürelerinin tamamen dijital kombine göstergede görüntülenmesini sağlayın, ön cam sanal göstergesinde seçtiğiniz referans turun frenleme noktalarını tespit edin ve ses sisteminin sinyalleri ve ambiyans aydınlatmasının görsel efektleri sayesinde güncel performans hakkında bilgi edinin. Senkronize olarak bir yarış videosu kaydetmek ve tamamladığınız turları yan yana karşılaştırabilmek için tüm yarış verilerini aktarabilmek amacıyla akıllı telefonunuzu bağlayın.

    Project ONE

    Resimde, bir Mercedes-AMG Project ONE ön görünümden gösterilmektedir.

    İki koltuklu bir süperspor otomobil olan Mercedes-AMG Project ONE, en modern Formula 1 hibrit teknolojisini yarış pistinden yollara taşıyor. Plug-in hibrit tahrik sistemi, dört elektrik motoru ve 1,6 litre V6 hibrit benzinli motordan oluşan akıllı bağlantılı bir ünite içerir ve 736 kW'den (1000 BG) fazla güç sunar.

    One Man, One Engine


    Tek Mühendis – Tek Motor.

    Tek elden yüksek kaliteli manufaktur işçiliği.

    4 ve 8 silindirli motorları geleneksel bir şekilde "One Man, One Engine" (Tek Mühendis, Tek Motor) felsefesine göre el işçiliğiyle birleştiriyoruz. Bir teknisyen bir motoru monte ederken krank milinin montajından, kam millerinin montajından, kablolamadan ve motor yağının doldurulmasından sorumludur; teknisyenin AMG motor plaketindeki imzası bunu apaçık ortaya koyar.

    One Man, One Engine


    Tek Mühendis – Tek Motor.

    Tek elden yüksek kaliteli manufaktur işçiliği.

    4 ve 8 silindirli motorları geleneksel bir şekilde "One Man, One Engine" (Tek Mühendis, Tek Motor) felsefesine göre el işçiliğiyle birleştiriyoruz. Bir teknisyen bir motoru monte ederken krank milinin montajından, kam millerinin montajından, kablolamadan ve motor yağının doldurulmasından sorumludur; teknisyenin AMG motor plaketindeki imzası bunu apaçık ortaya koyar.

    Resimde, Mercedes-AMG'nin bir üretim salonu gösterilmektedir.

    AMG Tarihçesi


    Performans tutkusundan doğdu.

    1967 yılında motor sporlarına ve teknolojiye duyulan ihtişamlı tutkuyla eşsiz bir şirket kurulmuştur. Aufrecht'in "A"sı, Melcher'in "M"si ve Großaspach'ın "G"si; bu üç harfin arkasındaki isimler iki kişilik bir şirketten Mercedes-Benz bünyesi altında dünya markasına hızlı dönüşümün başlangıç noktasıdır.

    AMG Tarihçesi


    Performans tutkusundan doğdu.

    1967 yılında motor sporlarına ve teknolojiye duyulan ihtişamlı tutkuyla eşsiz bir şirket kurulmuştur. Aufrecht'in "A"sı, Melcher'in "M"si ve Großaspach'ın "G"si; bu üç harfin arkasındaki isimler iki kişilik bir şirketten Mercedes-Benz bünyesi altında dünya markasına hızlı dönüşümün başlangıç noktasıdır.

    Kurucular

    Motor sporlarına ve teknolojiye tutkun iki kişi: Sayın Werner Aufrecht ve Erhard Melcher.

    Resimde, Mercedes-AMG'nin iki kurucusu gösterilmektedir.
    Resimde, kilometre taşlarını temsil eden birkaç AMG aracı gösterilmektedir

    Motor sporları

    Sansasyonel: AMG Mercedes 300 SEL 6.8'in 24 saatlik Spa 1971 yarışındaki klasman galibiyeti.

    Teknoloji

    Motor sporları teknolojisine sahip binek araçlar sunmak en başından planlanmıştı.

    Resimde, bir AMG model yapısı gösterilmektedir.
    Resimde, AMG yazılı bir bina gösterilmektedir.

    Affalterbach

    Mercedes-AMG GmbH bugün Affalterbach merkezinde yaklaşık 2.000 kişi istihdam ediyor.

    Performance Araçları


    Performans odağı, çarpıcı tasarım, seçkin donanım ve günlük kullanım rahatlığı.

    Standart olarak üretilen en güçlü dört silindirli motor ve olağanüstü sürüş dinamiği sağlayan altı silindirli motorlardan tutkulu, performans odaklı V8 tahrik sistemlerine kadar. Mercedes-AMG araçlarının geniş ve çok yönlülüğünü deneyimleyerek, yoğun Driving Performance'ın sizi alıp götürmesine izin verin!

    Performance Araçları


    Performans odağı, çarpıcı tasarım, seçkin donanım ve günlük kullanım rahatlığı.

    Standart olarak üretilen en güçlü dört silindirli motor ve olağanüstü sürüş dinamiği sağlayan altı silindirli motorlardan tutkulu, performans odaklı V8 tahrik sistemlerine kadar. Mercedes-AMG araçlarının geniş ve çok yönlülüğünü deneyimleyerek, yoğun Driving Performance'ın sizi alıp götürmesine izin verin!

    Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+: karma yakıt tüketimi: 8,4 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 192 g/km;

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ karma yakıt tüketimi: 11,6 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 267 g/km;

    Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Coupé Karma yakıt tüketimi: 8,3 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 190 g/km;

    Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake karma yakıt tüketimi: 8,4 l/100 km, karma CO2 emisyonları: 192 g/km;

    Mercedes-AMG GT R: karma yakıt tüketimi: 13,1 l/100 km; karma CO2 emisyonları: 299 g/km;

    Mercedes-AMG GT C Roadster: karma yakıt tüketimi: 13 l/100 km; karma CO2 emisyonları: 298 g/km. [1] 

    [1] Belirtilen değerler yasal olarak şart koşulan ölçme teknikleri ile elde edilmiştir. Söz konusu değerler, “NEFZ-CO2 değerleri“ olup Madde 2, No. 1 AB Uygulama Yönetmeliği (EU) 2017/1153 çerçevesindedir. Yakıt tüketimi değerleri bu değerler temelinde hesaplanmıştır. Akım tüketimi, 692/2008/EG yönetmeliği uyarınca tespit edilmiştir.